mart193

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

GS4-SMS versturen lukt niet.

Sinds de laatste update van mijn GS4 functioneert het versturen van sms niet meer.???? Ontvangen gaat wel en het telefoonnummer van de SMS centrale (Vodafone) is ook correct.
Wat is er nog meer te checken?
De APK instellingen kijken ook correct.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! mart193,

Top om te horen dat dit heeft geholpen! Gelukkig kan je weer gebruik maken van SMS.
Mocht je nog vragen hebben kun je deze laten weten via het forum. Mocht je geen vragen meer hebben wens ik je en fijne dag toe :).

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! mart193,

Helaas is dit probleem al vaker voorbij gekomen bij andere Galaxy S4 gebruikers zij hebben ook problemen met de berichten app. In plaats van de berichten app kun je deze laten vervangen door Vodafone Message + of Google Hangouts.

Hopelijk lukt het zo wel verder! Mocht je nog vragen hebben kun je deze gerust achterlaten op het forum.
mart193
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

heeft perfect geholpen. Toch vreemd dat er na een update sommige apps niet meer functioneren en dat er een "workaround"nodig is. Maar hoe dan ook, Ik kan weer SMSen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! mart193,

Top om te horen dat dit heeft geholpen! Gelukkig kan je weer gebruik maken van SMS.
Mocht je nog vragen hebben kun je deze laten weten via het forum. Mocht je geen vragen meer hebben wens ik je en fijne dag toe :).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic