sjoefke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

GRATIS Iphone 5 64GB op Vodafone site

Was voor mijn (nieuwe)verlenging- abo op de site van Vodafone aan het surfen. Totdat ik opeens zag dat bij het 37,50 abo van Iphone Vaak. De nieuwe Iphone werd aangeboden voor 0 EURO! Snel nog even gebeld met de klantenservice en die zei dat dat een fout moest zijn van de site zelf. Ik vroeg als ik nu op bevestigen druk krijg ik het toestel dan gratis?Omdat de site dit toch vermeldde  Een beetje gepikeerd werd er geantwoord dat alle orders die fout werden weergegeven op de site geanuleerd zouden worden. Ok, dus ik kan het dus wel proberen vroeg ik, proberen kan altijd. Daarmee de verbinding verbrekend. Dus op de bevestiging knop gedrukt...en... helaas! De pagina ververste zich weer en de melding over de aankomende 21 % BTW werd getoond. Dus totdat ie leverbaar is blijft de Iphone 5 wel aanklikbaar maar niet bestelbaar. Jammer maar geen gratis iphone in de pocket 😞 Wel toevallig dat ik 5 minuten erna een telefoontje kreeg voor een Klantvriendelijkheids onderzoek van Vodafone? Of zou dit automatisch gebeuren? Toch geen boze stalkende helpdeskmedewerkers....;) Blijf maar lekker bij mijn oude abonnementje voor de komende 5 jaar... 
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Vanaf nu kun je een nieuw abonnement bestellen met de iPhone 5. Er zaten een paar kleine foutjes in de site maar die zijn er als het goed is ondertussen uit.
Maar ik neem het je niet kwalijk dat je het geprobeerd hebt, proberen staat vrij 😉

En nee hoor, geen stalkers 😉
In principe krijgt iedereen die met de klantenservice belt automatisch een klanttevredenheidsonderzoek. Als we voldoende onderzoeken krijgen weten we waar het goed gaat en waar het beter kan!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic