Smoky schreef:Hoi Smoky, probeer eens Samsung Kies te installeren op een PC of laptop. Nadat je dit gedaan hebt koppel je het toestel en kun je kijken of er een software update beschikbaar is. Mocht dit geen optie zijn adviseer ik je om eens je toestel te laten controleren in de Vodafone winkel. Mijn collega zal graag kijken wat de mogelijkheden zijn 😄
Nee helaas nog niet, draadloze netwerken blijft wel uit staan maar de GPS word weer ingeschakeld als ik de telefoon reboot.
Smoky schreef:Hoi Smoky, helaas ben ik niet op de hoogte van Samsungdive.com maar ik kan me voorstellen dat het wel handig is. Zelf maak ik gebruik van de Samsung Note en zal Samsungdive eens gaan installeren en testen 😄
Ik zal het eens via kies proberen. Maar Ik begin ook een vermoeden te krijgen waar het aan kan liggen. mijn galaxy Tab 2 heeft namelijk ineens het zelfde "probleem". Ik heb me aangemeld voor samsungdive.com hiermee kan je je apparatuur terugvinden als je deze verliest of gestolen word. aangezien mijn tab het ook doet vermoed ik dat het te maken zou kunnen hebben met mijn aanmelding voor deze service.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.