Cerenbulut

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

GEANNULEERDE BESTELLING

Op 11 februari 2021 heb ik de Iphone 12 pro max online besteld. De bestelling is aan de deur geannuleerd vanwege verkeerde naam. Sinds 11 februari wacht ik op een mail dat de bestelling is geannuleerd. Ik heb misschien wel 50 keer gebeld. Elke keer wordt er een bericht gestuurd naar de backoffice dat ik sneller geholpen wordt en wordt mij verteld dat het 5 dagen kan duren! Vandaag  is er WEER EEN DERDE bericht gestuurd naar de backoffice door een vodafone medewerker. Nou het is nu maart en ik wacht nog steeds op een mail dat mijn bestelling is geannuleerd.
ik hoop echt dat ik geholpen wordt want het lijkt wel alsof ik van kastje naar de muur verwezen wordt!

Mijn ordernummer: 329969341

1 Reactie 1
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Cerenbulut. Welkom hier! 

Jeetje, wat een onhandige situatie, zeg :-(. Ik snap dat je graag wil dat dit afgerond wordt, zodat je weet waar je aan toe bent (en wellicht opnieuw een bestelling kunt plaatsen). 

Nu ben ik niet van de orderafdeling. En ik stuur je natuurlijk ook niet graag van het kastje naar de muur, maar vanuit hier kan ik je hier niet mee helpen. 

 

Ik zie wel dat er eergister een case is aangemaakt. Deze kan je als het goed is ook in je My Vodafone omgeving zien. Deze staat nog open en moet nog worden opgepakt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic