AB3

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

GB delen van andere provider?

Afgelopen woensdagochtend is bij ons de glasvezelkabel doorgegraven (buiten ons erf), nu zitten we dus al een kleine week zonder internet/wifi. Nu wil mijn provider 100 GB voor maximaal 4 telefoonnummers bieden.. Alleen wij zitten bij Vodafone. Is hier nog een mouw aan te passen? Kan er iets overgezet worden oid? Onze bundels zijn inmiddels zo goed als op nl

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12018Posts
  • 3507Oplossingen
  • 3132Likes

Hoi @AB3 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is uiteraard zeer vervelend dat je glasvezel het niet meer doet en dat die andere provider je extra GB wil aanbieden. Normaal zou dit ook zo gaan met Ziggo en Vodafone omdat dit een bedrijf is. Vodafone kan natuurlijk niet zomaar 100GB gaan uitdelen omdat een ander bedrijf graag een beetje dieper wilde graven en zo jullie glasvezel kapot heeft gemaakt. Waarom stuurt dat andere bedrijf je niet 4 prepaid kaarten toe met daarop een x tegoed aan GB? 

Of dat andere bedrijf koopt voor jullie extra GB in bij Vodafone, dat je bij hun je rekening kan declareren. Dat zou ik zeker even aan ze vragen. Alle kosten die jij maakt bij Vodafone, dat je die gewoon kan declareren bij die andere provider. 

AB3
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

thanks. Ik ga de vraag over de pre-paid nog even stellen. Het is ook niet de verantwoordelijkheid van mijn provider (kabel netbeheerder is kapot met dank aan aannemer voor netbeheerder stroom) Ben bang dat rekening declareren kastje-muur geval gaat worden. Telefonisch is het al lastig contact te krijgen helaas met de verantwoordelijken..............

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic