Jeroenj

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

GAMEZONE - abonnementen

Hallo,

ik heb vandaag ineens, zonder mijzelf te hebben aangemeld, een bevestiging gekregen van een GAMEZONE abonnement. Dit kost maarliefst 5 euro per week. Oplichting/scam/phising praktijken. Kan Vodafone hier tegen optreden? Ik heb mezelf afgemeld via een link dat ik tegenkwam op t forum maar hier moeten toch meer mensen last van hebben. Zie bijlage.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jeroenj
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Alleen jij kan hier iets aan doen en lees dat je dit hebt gedaan. Afmelden is het belangrijkste op de website www.payinfo.nl.

Daarnaast kan je een klacht indienen op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien...

Daarop kan je aangeven dat je graag het geld terug wilt hebben en dan kijkt Vodafone of dat ze dit uit coulance ook gaan doen. Succes in ieder geval en nu je bent afgemeld krijg je dit soort sms’jes niet meer binnen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jeroenj
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Alleen jij kan hier iets aan doen en lees dat je dit hebt gedaan. Afmelden is het belangrijkste op de website www.payinfo.nl.

Daarnaast kan je een klacht indienen op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien...

Daarop kan je aangeven dat je graag het geld terug wilt hebben en dan kijkt Vodafone of dat ze dit uit coulance ook gaan doen. Succes in ieder geval en nu je bent afgemeld krijg je dit soort sms’jes niet meer binnen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het gelukt met afmelden en een onderzoek aanmaken Jeroenj?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mocht er geen reactie komen Jeroenj, dan zal ik het topic binnenkort sluiten.
Rokaja

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oh, dit idd. Ik heb net een topic aangemaakt met dezelfde vraag. Heb me direct afgemeld via payinfo. Zal zo ook een klacht indienen. Heel bizar, dat dit zomaar kan.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Rokaja
Ik heb je antwoord gegeven op je eigen topic!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic