Illie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Future Target

Geachte heer/mevrouw,

Helaas ben ik de dupe geworden van oplichting en ik baal als een stekker dat mij dit niet eerder is opgevallen.

Mijn vriend was mijn facturen aan het bekijken, omdat hij mijn abonnementskosten steeds erg hoog vondt.

Na onderzoek bleek dat er vanaf mei 2013 kosten in rekening worden gebracht onder de noemer Content (aankopen via mobiel internet). Via payinfo.nl kwam hij erachter dat er abonnement liep bij “MyQuiz2win”.


Dit abonnement is vervolgens stopgezet en ik heb een klacht ingedient bij Vodafone. Naast de 18 werkdagen die ik heb moeten wachten en de 2 telefoongesprekken die ik heb moeten voeren waarin ik om een reactie van jullie kant vroeg, wordt de zaak nu afgedaan met de mededeling dat Vodafone niets voor mij kan betekenen. Future Target geeft namelijk aan dat er actief gebruik is gemaakt van dienst.

De zogenaamde aanmelding zou gedaan zijn via Vodafone IP-adres 62.140.137.154 op 27 april 2013 en diezelfde dag zou er om 20:55:32 een sms verstuurd zijn naar mijn nummer waarin wordt bevestigd dat er een abonnement is afgesloten bij 'MyQuiz2win".

- Deze sms heb ik echter nooit ontvangen? > 1e notitie dat dit verhaal niet deugt.

Er is daarnaast nergens sprake geweest van het invullen van een mobiel telefoonnummer. De voorbeelden die Future Target mij toestuurt spreken voorzich. Zij willen enkel een bevestiging hebben dat de betaling gekoppeld mag worden aan mijn mobiele telefoonrekening. Dat is totaal wat anders. Zie voorbeeld hieronder. Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat iedereen dit als bewijs toegestuurd heeft gekregen, maar nergens wordt op deze voorbeelden om een mobiel nummer gevraagt!




Het antwoord daarop is dat op 2013-04-27 20:55:22, 2013-04-27 20:55:24 en 2013-04-27 20:55:25 er sprake zou geweest zijn van mobiel internet verkeer richting die website. Dat moet via het Vodafone netwerk gebeurt zijn dus, want hoe komen zij anders aan mijn gegevens? Wanneer ik echter mijn facturen en internet gegevens erop nahoudt blijkt dat mijn laatste internet verkeer op het Vodafone netwerk die bewuste dag rond rond 14:16 is geweest. De rest van de dag heb ik me op het Ziggo netwerk begeven, gebruikmakend van het wifi netwerk in huis. Wanneer ik met mijn apparaat naar www.watismijnip.nl zou gaan krijg je precies te zien wat er dan wordt meegestuurd en dit zijn zeker geen 06-gegevens en/of Vodafone gegevens.

- Waar halen zij dus mijn gegevens vandaan? >2e notitie dat dit verhaal niet deugt.

Ik zal mijn argumenten nog wat versterken door te vermelden dat het bewuste internet verkeer naar die website op geen enkele Vodafone factuur terug te vinden is, terwijl al het andere internet verkeer toch duidelijk wordt geregistreerd. Future Target beweert dat er sprake is geweest van actief gebruikt, maar dit verhaal is natuurlijk lariekoek! Er is nooit gebruik van gemaakt!

Zoals u hierboven al kunt lezen heb ik ook niet stilgezeten en contact gehad met de desbetreffende partijen, waaronder Future Target, MyQuiz2Win en Flatbox. 3 partijen dus welke allen de belangen behartigen vanOptimus Mobile GMBH, maar die blijft telkens buiten spel.

Future Target beweert dat er iedere week een sms verstuurd zou zijn om aan te geven dat de dienst wordt verlengt, maar die heb ik ook nooit mogen ontvangen. Hierop heb ik geen invloed, daar kan ik jullie echter wel op aanspreken. Jullie zijn namelijk mijn provider en dienen zorg te dragen voor de aflevering van deze zogenaamde smsjes. U kunt mij dan ook niet wijsmaken dat al deze smsjes, 34 stuks in totaal, wel verstuurd zijn.

- Waarom zijn al deze smsjes nooit aangekomen? > Ik weet het antwoord wel... 3e notitie dat dit verhaal niet deugt.

Laatste punt en dit zijn in mijn ogen voldoende tegen argumenten. Wanneer u Google erop nahoud ziet u veel gedupeerde, veel mensen die dus de dupe zijn geworden van dezelfde partij (het zij onder een andere naam, maar wel naar dezelfde instantie te herleiden) en allemaal hebben zij Vodafone als provider. Overigens vindt dit schandaal in verschillende landen plaats en niet alleen Nederland.

- Gaat er dan geen belletje rinkelen?

Dit alles deugt van geen kant. Ik heb recht op teruggave van de gemaakte kosten en verwacht zelfs een compensatie voor alle moeite die ik moet doen om mijn gelijk te bewijzen!

Ik heb bewust gekozen om mijn verhaal ook hier te posten, want ik weet dat er meer gedupeerde zijn. Daarnaast hoop ik hier sneller geholpen te worden, de schriftelijke afhandeling bij Vodafone is immers niet telefonisch bereikbaar en doet er simpelweg 4 weken over alvorens met een antwoord te komen.

Met vriendelijke groet,
Een gedupeerde
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Dingesding,

Het is niet zo dat Vodafone in ieder geval gaat zeggen dat je dit hebt gedaan. De klachten worden streng onderzocht door een speciaal team. Dit team pakt de klachten op zodra ze binnenkomen via http://vodafone.nl/smsklacht.

Wanneer een dergelijke partij zich na streng onderzoek wel gewoon aan de regelgeving blijkt te houden kan het zijn dat je klacht ongegrond wordt verklaard. Echter is het voorbarig om hier vooraf al vanuit te gaan.

Bekijk in context

30 Reacties 30
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Illie, welkom op het forum. Ik begrijp dat je uiteraard liever niet betaald voor een betaalde sms-dienst.

Allereerst de screenshot. Je geeft hier allereerst zelf aan inderdaad geklikt te hebben op de "akkoord" knop. Daarnaast, als er gebruik is gemaakt van een Vodafone IP is de site die je noemt bezocht via een mobiele telefoon. Op het moment dat je dan op akkoord klikt, dan lijkt het niet meer dan logisch dat de dienst gekoppeld wordt aan het nummer van die mobiele telefoon toch?
Dit geeft aan dat het abonnement inderdaad met toestemming is gestart en dat eventuele kosten tot het moment dat je de dienst stopzet in principe ook terecht zijn.

Wat betreft de inhoudelijke informatie die je gekregen hebt, ik ga ervan uit dat deze van Future Target afkomstig is? Hoe zij meten op welke manier contact is gemaakt met hun site kan ik zelf niet bepalen. Wellicht dat mijn collega's van de klachten-afhandeling hier meer over kunnen zeggen.

Als ik je verhaal goed lees begrijp ik ook dat je mijn collega's van de klachten-afhandeling een vervolgvraag/klacht gestuurd hebt. Gezien het feit dat zij je klacht in behandeling hebben zou ik je willen vragen die reactie dan ook af te wachten. Ik snap dat je graag snel antwoord wilt, maar een onderzoek naar de diensten van een derde partij kost wat tijd en moet zorgvuldig gebeuren.
Illie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste BasT,

En daar gaat het dus mis, u neemt nu aan dat ik inderdaad geklikt zou hebben op de akkoord knop. Nergens in mijn verhaal geef ik dit aan, dit is een screenshot welke vanuit Future Target naar jullie is gestuurd als bewijs en welke ik overigens via een direct kanaal ook al ontvangen had. Maar omdat ik nooit smsjes heb ontvangen, verwijzen zij me dus doodleuk naar jullie en visa versa... Je komt dus nergens een steek verder, maar ondertussen wel 150 euro armer.

Hetzelfde screenshot wordt overigens naar iedere gedupeerde gestuurd. Wanneer je echter om details gaat vragen krijg je een simpel formulier opgestuurd met hierop je 06-nummer en data waarop herinnerings smsjes zijn verstuurd, inclusief de bevestigings sms.

Zo simpel zelfs, dat alleen de data, de tijd en het mobiele nummer anders is. Doe dit bij 100 klanten en je hebt er een extra inkomsten bron bij, want aanpakken gebeurd niet en bedragen worden door geen van de instanties vergoed.

Het mooie van dit verhaal is nog dat ik op die bewuste dag, op het bewuste tijdstip nooit op het Vodafone netwerk gezeten heb. Dit kan ik aantonen door mijn facturen van Vodafone erop na te slaan en de gegevens van Ziggo erbij te pakken. Dus over welke gegevens heb je het dan!

Dus nee, het is niet meer dan logisch dat de dienst zomaar gekoppeld wordt aan mijn nummer. Dit heeft nooit plaatsgevonden en omdat het mobiele dienst betreft kan het ook niet door iemand anders misbruikt zijn.

En natuurlijk zal ik hun reactie afwachten. Ik ben echter op zoek naar een middel waarbij ik meer gedupeerden kan aanspreken. Wellicht dat zij met mij in contact willen komen, zodat we gezamenlijk kunnen optreden tegen deze mafia praktijken.

Het internet staat er vol mee, maar niemand maakt er echt een zaak van...
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Het is duidelijk dat het misleidende bedrijfje “MyQuiz2win” hier de boosdoener is.
In principe heeft Vodafone ook weinig te maken met de Mobiele Diensten die haar klanten afsluiten bij de aanbieders van dit soort Mobiele Diensten. Behalve dan dat Vodafone deze Mobiele Diensten op de facturen van haar klanten in rekening brengt. Tot zover ben ik het gedeeltelijk eens met het antwoord dat Vodafone Moderator BasT heeft gegeven.

Ik ga mij niet mengen in een welles-nietes-discussie betreffende het feit of jij wel of niet een overeenkomst hebt afgesloten bij het misleidende bedrijfje “MyQuiz2win”.

Het enige dat ik doe is jou advies geven, indien jij er echt absoluut zeker van bent dat jij geen overeenkomst hebt afgesloten met het misleidende bedrijfje “MyQuiz2win”.

De klachtenprocedure is in dat geval als volgt:
Schrijf wederom een klachtenbrief aan Vodafone, met het gehele verhaal dat jij hierboven hebt gepost. En met alle bewijs-stukken. Eventueel als bijlagen.
Eis in deze brief compensatie voor alle bedragen die jij hebt betaald, indirect aan het misleidende bedrijfje “MyQuiz2win” Zie jouw Vodafone Rekeningen.

Eis in deze brief ongeveer €50,00 als compesatie-kosten voor alle energie en moeite en kosten die jij tot nu toe in deze zaak hebt moeten steken. Telefoonkosten plus portokosten, enzovoort

Eis tevens in deze brief dat Vodafone jouw geschil voorlegt aan de Commissie Handhaving van de Stichting Gedragscodes Mobiele Diensten.
Website van die Stichting: http://www.infopay.nl

Vodafone is partner van de Stichting Gedragscode Mobiele Diensten. En moet jouw klacht voorleggen aan die Commissie Handhaving. De Commissie Handhaving van bovengenoemde Stichting zal jouw zaak dan onderzoeken. En daarin uitspraak doen.
Dit is echt de enige manier om jouw geld terug te krijgen. En niet anders.

Via dit Vodafone Forum zal niemand jou verder kunnen helpen.

Bewaar een kopie van jouw klachtenbrief voor jezelf.
En verstuur het originele, ondertekende exemplaar, met jouw klantnummer naar:

Vodafone
T.a.v. de Afdeling Klachtenafhandeling
Postbus 1500
6201 BM MAASTRICHT

En vraag om een ontvangsbevestiging van Vodafone. En dus ook om behandeling door de Commissie Handhaving van de Stichting Gedragscodes Mobiele Diensten.

"You've got to FIGHT for your RIGHTS !"

Heel veel succes toegewenst !

Netwerker
kobara

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hellaas heb het zelfde probleem heel internet staat vol ervan maar geen oplossing.
Wat is de uitslag CQ oplossing van bovenstaand probleem geworden.
dus denk ik ! in de prullen bak belandt zoals altijd.
groetjes roger
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @kobara
Vodafone is als eerste provider met een aktief beleid gekomen met betrekking tot content diensten. Mocht een aanmelding niet helemaal correct verlopen zijn dan zullen wij daartegen aanvechten. Daarom vind ik het ook zo jammer dat je de conclusie trekt dat wij dit soort zaken "in de prullenbak" zouden doen verdwijnen.

Als je een euvel hebt met een contentdienst, dan adviseer ik je deze link. Je krijgt dan alle informatie over het stopzetten van de dienst en het indienen van een klacht hierover.
Wellicht ten overvloede, alle cases worden apart bekeken en behandeld.


Nog1gedupeerde

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wil hier graag op inhaken.

In mijn geval heeft 1 van mijn kinderen een aankoop gedaan in een of andere app op de telefoon van mijn partner.
Tenminste. Daar ga ik van uit want wij worden nu geconfronteerd met een vorm van abonnement waarbij Future Target BV 5 euro per week laat bijboeken op de rekening die Vodafone stuurt. En ja! er blijkt op 1 maart een sms te zijn verstuurd met enkel de mededeling dat wij 5 euro per week aan abonnementskosten betalen. En nee. Deze hebben wij over het hoofd gezien omdat op dat moment waarschijnlijk 1 van de kinderen met de telefoon bezig was.

Allemaal mogelijk en ik ben mij ervan bewust dat de verantwoordelijkheid hiervoor primair bij de ouders ligt. Het vervelende is echter wel dat wij er pas achter komen als de eerste rekening van Vodafone binnen komt. Toevallig had maart 5 weken waarin 5 euro werd afgeschreven en zijn we nu al weer 3 weken verder in april. Totaal dus 40 euro aan kosten.

Dat is wat mij steekt aan dit verhaal. In de gedragscode staat dat alle abonnementen boven de 5 euro verplicht iedere week tot een sms moeten leiden. Maar hier gaat het om exact 5 euro per week. Kortom. 40 euro vangen voor de malafide ontwikkelaar en praktisch geen poot om op te staan behalve erg veel energie steken in een eventuele coulance regeling. Nu ben ik van nature niet zo principieel ingesteld dus zal ik het waarschijnlijk laten schieten. Ik heb mij wel direct afgemeld via payinfo.nl en ook alle sms diensten geblokkerd. Daarnaast via de instellingen van de telefoons ook mobiele aankopen beveiligd met een wachtwoord.

Gelukkig is de schade dus "beperkt" tot 40 euro in ons geval. Ik kan mij voorstellen dat er ouders zijn die met hogere kosten worden geconfronteerd.

Maar wat ik werkelijk niet begrijp is waarom gerenomeerde bedrijven als Vodafone zich willen associeren met deze verdienmodellen.Vul bijvoorbeeld alleen maar eens "future target bv" in op google. Niets dan hits op pagina's met klachten. Is er dan niemand bij Vodafone die zich op enige wijze verantwoordelijk voelt voor de ethiek???

Ik heb natuurlijk overwogen om de incasso van deze rekening te storneren en vervolgens het in mijn ogen juiste bedrag over te maken. Maar dan komen we terrecht in de aanmaningensfeer en moet ik dat weer onderbouwen middels een dispuut. etc etc. Zoals ik al schreef. Zonde van mijn tijd.

Wat ik wel ga doen is dit bericht in wat algemenere vorm gieten en een aantal toonaangevende internetkanalen bestoken met copy-paste 🙂

Kortom.... Malafide praktijken zullen altijd blijven. Het is verschoven van ECI, 06-lijnen en time-sharing naar mobiele aankopen. Dat is nu eenmaal de tijdsgeest. Kennelijk is hieraan voor Vodafone ook voldoende te verdienen.

Bravo Vodafone!


Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Als ouder begrijp ik je zorgen.
Toch vind ik dat Vodafone al op de goede weg is. We doen veel aan preventie bijvoorbeeld door deze pagina op onze website, speciaal voor ouders.
Al in 2010 namen wij het voortouw in het aanpakken van misleidende content-aanbieders. Kijk hier maar eens.
We zijn daarvoor wel afhankelijk van jullie informatie. Dus gebruik het formulier waarnaar @Per verwijst in zijn reactie. Alleen op die manier kunnen we misbruik in kaart brengen en aanpakken.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@Nog1gedupeerde ,

Eigenlijk ligt het niet zo makkelijk als u schetst. FutureTarget is een bedrijf dat het betalingsverkeer voor Apps regelt. Om het simpel en duidelijk uit te leggen. Stel ik als developer maak een App laten we als voorbeeld CandyCrush nemen. Dan stop je daar als ontwikkelaar tijd en geld in. Daarom stop je in de App opties om aankopen te doen. Het is de intensie van de app maker dat mensen die hem willen steunen , of het spel leuk vinden. Hem tegemoed kunnen komen in zijn omkosten.

Om er voor te zorgen dat niet elke ontwikkelaar voor zijn App bij Vodafone moet aankloppen, zijn er bedrijven als FutureTarget die overeenkomsten met Alle mobiele providers hebben. Dit zorgt er voor dat u als klant een betaling aan Futuretarget doet, en zij bijvoorbeeld 90% overmaken aan de Appmaker.

Helaas kan het voorkomen dat wanneer u geen wachtwoord op u betaling heeft, u kind ongemerkt op deze knop kan drukken. Of dat er Apps / Diensten zijn die hier misbruik van maken. Alleen dan blijft de vraag; wie zijn schuld is het.

Is het de schuld van Vodafone? Nee zij hebben alleen een overeenkomst met zo'n bedrijf om app makers een kans te bieden makkelijk betalingen aan te bieden.

Is het de schuld van FutureTarget? Nee, zij doen alleen het betalingsverkeer. Uiteraard kunnen zij apps screenen als alles wel eerlijk gaat. Maar dit is nu eenmaal hun manier van handel.

Is het de schuld van de App maker? Kan, als het om een misleidende app gaat. Maar als u kind op u account op betalen klikt, is het toch de schuld van u kind... hoe raar dit ook klinkt.
ruudw

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik begrijp een ding niet dat jullie medewerking verlenen aan een oplichter als TargetMedia want als jullie je klanten hier van een berichje van hadden gesturen wat jullie helemaal niets kost maar ons klanten en ik weet zeker dat, dat er met mij honderden zijn minimaal 50 euro per maand aan extra kosten had kunnen schelen.
ik ga hier echt werken van maken internet en TV weet zeker dat ze hier oren naar hebben.
maar in ieder geval bedankt voor JULLIE goed service NIET.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @ruudw ,

Op www.vodafone.nl/feedback kun je je mening achterlaten over en bepaald onderwerp en hopelijk kan de afdeling feedback je verder helpen met en oplossing naar dit probleem.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi @ruudw

Zo te lezen ben je 'slachtoffer' geworden van een contentdienst. We hebben hierover een speciale pagina op onze website: https://www.vodafone.nl/support/betaalde-diensten-stopzetten/.

Hier kom je precies te weten wat je hieraan kunt doen, bijvoorbeeld je afmelden vai www.payinfo.nl.
ruudw

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb mij al afgemeld maar ik had het zeer opprijs gestelt dat jullie de vodafoon klanten als bij zoon sms dienst aangemeld zijn de klant met een sms hier van op de hoogte stelt want nu krijgen wij de indruk dat vodafoon hiet aan mee werkt om ons zoveel mogelijk geld afhandig te maken zonder dat wij dat in de gaten hebben dus in ben dus erg van jullie service gesjameert en ik niet alleen kijk maar eens in de forums maar denk niet dat vodafoon daar van wakker ligt.
een maal klant van vodafoon maar NOOIT MEER
ruud
Roykej

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben hier ook al de dupe van!

Heb het altijd al zo raar gevonden dat ik 57 euro gemiddeld per maand betaal!!

8 Aaankopen.. Op dezelfde tijd..

Kan iemand mij helpen om dit recht te zetten?

Net een nieuw contract met Red Essentials 3 afgeslopen. En weer 20 euro buiten tegoed terwijl ik 700/1GB over heb..
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @Roykej

Lees eerst het antwoord van Vodafone Moderator Annabelle_ in dit topic aandachtig door. Berichtnummer 12 in dit topic van 17-06-2014
Hierin geeft zij een weblink naar een webpagina van Vodafone over betaalde diensten. En daarop vindt je ook een speciaal formulier om (jouws inziens) onterecht in rekening gebrachte kosten terug te vorderen.
Vodafone stelt een onderzoek in nadat jij dat klachten-formulier over misleidende betaalde diensten eerlijk en volledig hebt ingevuld. En verzonden.

Ik verzoek je in het vervolg eerst zelf te zoeken naar antwoorden op dit Forum. En eerst dit topic grondig door te lezen alvorens je een bericht post op dit Forum. De antwoorden zijn vaak al gegeven, nog voordat jij je vraag stelt. Daar is dit Forum mede voor bedoeld !

Succes!

Netwerker
Roykej

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat heb hek uiteraard al gedaan.
Ik ga zelf wel naar de winkel. Als ik zelf naar antwoorden moet zoeken en geholpen kan worden. Vraag me alleen af of ik recht heb om enig iets van geld terug te krijgen?
Octal

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi,

Ook wij zijn slachtoffer van de Future Target. Op een onnavolgbare wijze zouden we een " abonnement afgesloten hebben" op 2 content diensten. Een aantal maanden elke week 5 euro geincasseerd voor deze "diensten". Dat viel, slordig genoeg, een paar maanden later pas op. Het blijken SMS-diensten te zijn, ik wist niet eens dat die bestonden.
Anyway: deze SMS-diensten direct stop gezet op Payinfo.nl. Onlangs van Vodafone hiervoor crediteringen ontvangen.
Vodafone heeft ons prima geholpen om de ten onrechte geincasseerde bedragen terug te krijgen.
In tegenstelling tot andere berichten op dit forum, vind ik de Vodafone service in dit geval uitstekend!

Wat me nog bezig houdt is dat dergelijke oplichters zo lang bezig kunnen zijn/blijven. Sommige berichten op dit forum gaan 2 tot 3 jaar terug. Waarom worden deze oplichters niet gewoon afgesloten?

mvg,
Martin
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Octal,

Welkom op het Forum en bedankt voor het delen van dit positieve bericht!

Het is belangrijk om altijd dit soort klachten via deze site te blijven melden. Het voorval wordt dan onderzocht en bij herhaaldelijke overtreding van een aanbieder van sms-diensten worden deze diensten geblokkeerd. Dit is zelfs al eerder voorgevallen. Kijk hiervoor op deze site.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @Marc- en anderen,

Dan vraag ik mij af hoe lang de terreur van malafide bedrijf "Future Target" nog moet voortduren, voordat Vodafone er toe over gaat om ook dat maffia-bedrijf te blokkeren. Het eerste bericht in dit topic dateert al van 9 Januari 2014. Ruim zeven maanden geleden !!!

Zoals hierboven ook vermeld is: die terreur duurt nu al vele maanden. En zoals uit alle berichten uit dit topic blijkt is iedereen onbewust en ongewenst slachtoffer van dat misleidende maffia-bedrijf Future Target.

Mijn dringende oproep aan Vodafone: blokkeer dat maffia-bedrijf. En zorg er voor dat dit misleidende bedrijf geen nieuwe slachtoffers kan maken onder Vodafone Klanten.

GENOEG IS GENOEG !!!

Succes!

Netwerker
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hi @Netwerker,

Bedankt voor je aanvulling. De klachten worden streng onderzocht door een speciaal team. Dit team pakt de klachten op zodra ze binnenkomen via http://vodafone.nl/smsklacht. Alle klachten die worden geplaatst op het Forum en andere Forums komen niet bij dit team terecht, vandaar mijn vraag om dit vooral te melden via het formulier. Wanneer dit niet gebeurt, kan het niet worden onderzocht.

Wanneer een dergelijke partij zich na streng onderzoek wel gewoon aan de regelgeving blijkt te houden kan deze nooit worden geblokkeerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic