dantis

Liefhebber
  • 44Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes

Functie in my vodafone werkt niet !

Wanneer gaat deze functie werken is wel handig met pubers die even geen rekening houden met bellen over de bundel vroeger kon je dat uitzetten het werkt gewoon niet
de link https://www.vodafone.nl/my/profiel/instellingen/diensten-blokkeren.shtml
soms als je schijfje aanzet krijg je foutmelding lukt het wel dan werkt het niet.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey dantis,

Ik raad je om contact op te nemen met de klantenservice. Via www.vodafone.nl/support/contact zie je hoe. Zij helpen u graag verder met de desbetreffende optie aan of uit zetten.
Wat je kunt proberen betreft de website is even de cookies verwijderen of een andere browser proberen. Mocht dat niet werken zou ik dit ook melden aan de klantenservice zodat zij een case kunnen aanmaken waardoor het onderzocht kan worden.

Groetjes stevied86

Bekijk in context

1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey dantis,

Ik raad je om contact op te nemen met de klantenservice. Via www.vodafone.nl/support/contact zie je hoe. Zij helpen u graag verder met de desbetreffende optie aan of uit zetten.
Wat je kunt proberen betreft de website is even de cookies verwijderen of een andere browser proberen. Mocht dat niet werken zou ik dit ook melden aan de klantenservice zodat zij een case kunnen aanmaken waardoor het onderzocht kan worden.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic