LindaR

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Friends & Family

Goedemorgen,
Ik ben van plan over te stappen naar Vodafone. Mijn vriend heeft al Vodafone, maar het lukt niet om een Friends & Family code aan te vragen. Wij begrijpen niet wat er fout gaat. Kan iemand ons helpen?
Met vriendelijke groet,
Linda
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi LindaR
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Een Friends & Family code kan je alleen aanvragen als je vrienden en/of familie hebt werken bij Vodafone. Als je deze niet hebt dan is het aanvragen van zo'n code ook niet mogelijk. Ook het aanvragen op die pagina kan dan niet want je hebt geen e-mail adres van iemand binnen Vodafone.

Verder kan ik je daar ook niet aan helpen als klant 😞

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi LindaR
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Een Friends & Family code kan je alleen aanvragen als je vrienden en/of familie hebt werken bij Vodafone. Als je deze niet hebt dan is het aanvragen van zo'n code ook niet mogelijk. Ook het aanvragen op die pagina kan dan niet want je hebt geen e-mail adres van iemand binnen Vodafone.

Verder kan ik je daar ook niet aan helpen als klant 😞
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
LindaR
Via het forum is het helaas niet mogelijk om een friends and family code te verkrijgen. Dit is inderdaad zoals Energieboy aangeeft alleen mogelijk aan te vragen als je vrienden en familie die bij Vodafone werken.
Ik zal dan ook het topic sluiten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic zal ik binnenkort sluiten omdat een friends and family code niet via hier aangevraagd kan worden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Gesloten en gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic