Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Aangezien de iPhone's worden verspreid over meerdere soorten abonnementen lijkt het me verstandig om een F&F topic aan te maken.
Het makkelijkst is om deze layout te gebruiken om het overzichtelijk te houden.
Abonnement: iPhone Altijd €29,75 Orderbevestiging ontvangen: Ja Nummerbehoud: Ja iPhone 5 Model: 16/32/64GB Zwart/Wit Datum orderbevestiging: 27 september 2012 18:37 Afspraak gemaakt: nee Toestel ontvangen: Nee
Dit is alleen bedoeld voor de Friends & Family abonnementen, de reguliere abbo's via de normale website hebben hier niks mee te maken. Beide staan los van elkaar en hebben dan ook geen invloed op de levertijd.
Ik ben ook wel benieuwd hoe de orderstatus van de Friends & Family iPhone 5's bijgehouden kan worden. En wat de levertijd zo ongeveer is natuurlijk. edit: Antwoord is hier te vinden http://forum.vodafone.nl/t5/Nieuwe-toestellen-en-software/Leveringen-iPhone-5-iPhone-D-Day/m-p/32238#M793
Abonnement: iPhone Altijd €47,50 Orderbevestiging ontvangen: Ja Nummerbehoud: Ja (ben al klant) iPhone 5 Model: 16GB Zwart Datum orderbevestiging: 27 september 2012 13:26
Abonnement: iPhone Altijd €41,25 Orderbevestiging ontvangen: Ja Nummerbehoud: Ja iPhone 5 Model: 32 GB Zwart Datum orderbevestiging: 3 oktober 2012 20:40 Afspraak gemaakt: nee Toestel ontvangen: Nee
Ik ben eens benieuwd wanneer ik mijn iphone in ontvangst mag nemen. Binnen het forum hoor ik tegenstrijdige verhalen, en dat er niet op volgorde van bestelling wordt uitgeleverd. Daarnaast hoor ik wel dat de F&F abbonementen tegelijk opgepakt worden met de internetbestellingen. Daarnaast heb ik nog een andere vraag. Ik heb momenteel een abbo lopen bij t-mobile, deze loopt officieel af op 23 oktober. Nu heb ik bij vodafone een aanvraag gedaan voor nummerbehoud. Maar ik heb zelf mijn abbonement nog niet opgezegd bij t-mobile(opzegtermijn één maand staat op t-mobile site). Wel weet ik dat je abbonement binnen 60 dagen moet aflopen om een aanvraag te kunnen doen voor nummerbehoud. Is het raadzaam om zelf op te zeggen bij t-mobile of doet vodafone dit?
Omdat je gebruik maakt van nummerbehoud duurt de verwerking iets langer. Hou rekening met een levertijd van 4-10 werkdagen.
We houden je per sms en/of e-mail op de hoogte van de voortgang van de nummerportering. Zodra de nummerbehoudaanvraag is geaccepteerd door je huidige provider, neemt onze koerier telefonisch contact met je op voor het maken van een leverafspraak.
Heb je nog vragen over deze bestelling dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via 0800-020 00 43.
Heb je nog andere vragen? In het onderdeel Klantenservicevan vodafone.nl vind je het antwoord op specifieke vragen over bestellingen en algemene vragen over producten of diensten van Vodafone.
Abonnement: iPhone Altijd €31,88 Orderbevestiging ontvangen: Ja Nummerbehoud: Ja iPhone 5 Model: 16GB Wit Datum orderbevestiging: 2 oktober 2012 17:19 Afspraak gemaakt: nee Toestel ontvangen: Nee
Ben benieuwd hoeveel dagen nummerbehoud vanuit T-Mobile in beslag gaat nemen. Op dit moment is mijn nummer op http://www.vodafone.nl/statusnb/ nog niet bekend.
Wel erg vreemd dat F&F bestellingen niet via de reguliere orderstatus pagina opgevraagd kunnen worden...
Vriend van mij zelfde dag besteld, alleen 3 uur later, allebei zelfde toestel. Zijn toestel a.s. dinsdag geleverd. Heeft tmobile overstap inc nummerbehoud, ik een verlenging, maar geen nieuws.....
Abonnement: iPhone Altijd €31,88 Orderbevestiging ontvangen: Ja
Nummerbehoud: Ja iPhone 5 Model: 16GB Wit
Datum orderbevestiging: 2 oktober 2012 17:19 Afspraak gemaakt: mijn vm is ingesproken op 6 okt. A.s. Maandag maar terugbellen dus en waarschijnlijk een uur in de wacht staan... Toestel ontvangen: Nee
Op 6 okt. Kreeg ik eers. In de ochtend een sms dat nummerbehoud was goedgekeurd en smiddags hebben ze dus gebeld om een afspraak te maken voor levering.