jordyreith

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Friend & Family Sim Only Abbo

Hallo,
 
Als ik  het friend en family abbo neem 
 
 
"De bundel bestaat uit 75 belminuten, onbeperkt nationaal SMS'en, 10 GB internet op je mobiel, daarna 32 kbps en onbeperkt bellen naar Vodafone klanten"
Bel+SMS+Web Altijd € 27,50 Sim Only€ 27,50€ 14,85€ 0,00
 
Betaal ik dan 2 jaar 14,85 per maand? en heb ik ook 2 jaar 10g internet?
 
Mvg
Jordy Reith
4 Reacties 4
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Die voorwaarden duren de gehele looptijd van je contract, dus inderdaad 2 jaar.
sanny1987

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe zit het dan met deze tekst in de FAQ op de site (ik heb gisteren een sim-only van 2 jr en 10G internet besteld):
"Daarnaast is de korting ALTIJD geldig, dit houdt in dat je bij verlenging van je abonnement dezelfde korting behoud".

Geld dat juist voor stilzwijgend het abbonnement door laten lopen na de 24 maanden (dat je dan nogsteeds de actieprijs betaalt totdat je actie onderneemt) of geld dit als je wel actie onderneemt en een nieuwe verlenging van 2 jaar afsluit bij vodafone, en hoe geef je dan aan dat je de korting wilt behouden en heb je dan ook weer zo'n code nodig of gaat het gewoon van dit abonnement uit?

Het is pas over 2 jaar, maar het is handig om te weten wat van je verwacht wordt 🙂
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Sanny1987,

''Geld dat juist voor stilzwijgend het abbonnement door laten lopen na de 24 maanden (dat je dan nogsteeds de actieprijs betaalt totdat je actie onderneemt)...''

Bovenstaande klopt! Dit heeft dus alleen betrekking op een abonnement dat je hebt afgesloten en door laat lopen na einddatum contract. Zodra je deze wijzigt vervalt je korting.
sanny1987

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke, bedankt voor je antwoord!
Dit mag trouwens wel duidelijk in de FAQ, de Algemene actie-voorwaarden en het contract naar voren komen wat mij betreft, zodat niet over 2 jaar opeens de regels en het contract anders kan worden geinterpreteerd door 1 van de partijen 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic