Hallo Cecilia,
Dank voor je antwoord. Als ik je goed begrijp zou het dus in theorie ook aan de eSim kunnen liggen? Het testen met een ander toestel is niet zo eenvoudig, want ik heb geen ander toestel voorhanden.
Overigens heb ik volgens mij al uitgesloten dat het aan de eSim ligt. Zoals ik aangaf, had ik het issue al toen ik nog een fysieke sim had. Omdat netwerkproblemen veroorzaakt kunnen worden door slecht contact van de sim, heb ik juist de fysieke sim vervangen en een eSim geïnstalleerd. Het zou wel heel toevallig zijn als deze precies hetzelfde probleem heeft als de fysieke sim. Dus het ligt voor de hand dat mijn toestel het probleem heeft, of iets in het netwerk en de doorgifte van Vodafone (maar dan zou ik verwachten dat het issue vaker gemeld wordt, zeker ook omdat ik probleem op verschillende locaties ervaar).
Als het aan het toestel ligt, lijkt het probleem me softwarematig. Immers, anders zou een nieuwe aanmelding op het netwerk het issue ook niet oplossen.
Factory reset proberen?