gfhoihoi72

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutmelding status bestelling

Hallo,

Ik heb vorige week woensdag een nieuwe telefoon met abonnement bij Vodafone besteld. Daarna heb ik een bevestigingsmail gekregen met mijn ordernummer en verder heb ik niks meer gehoord. Als ik de status van mijn bestelling op de site van Vodafone op wil vragen krijg ik deze foutmelding:

Er is iets mis gegaan:Id Ongeldige BestelGeen resultaten gevonden

Het ordernummer dat ik heb ingevuld is precies hetzelfde als in de mail van Vodafone. Weet iemand hoe ik dan toch de status van mijn bestelling kan bekijken (zonder te hoeven bellen)?
1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @gfhoihoi72
Hee bedankt voor je bestelling en je bericht op het forum;)
vervelend om te lezen dat het niet helemaal goed gegaan is, naar het schijnt. Op het forum helpen de gebruikers elkaar als dat mogelijk is. Ik denk eerlijk gezegd dat dat in jouw geval niet echt kan. Om je order na te kunnen kijken zijn er echt gegevens nodig die je niet openbaar kunt zetten. Misschien vind je het handiger om met een Vodafone medewerker te chatten hierover? Dat kan 24/7. Zij kunnen al je gegevens erbij nemen en concreet aangeven wat de status is en de vervolgstappen uitleggen. Als je nog andere vragen hebt, die beantwoord kunnen worden zonder persoonlijke gegevens te posten, stel ze gerust.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic