Tvdb

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Foutmelding: registratie simkaart mislukt

Van mijn buurvrouw heb ik een Nokia100 met prepaid van Vodafone gekregen.
Ik heb em opgeladen, pincode ingevoerd, akkoord.
Maar dan krijg ik de foutmelding 'Registratie simkaart mislukt'  en kan ik alleen noodnummers bellen.
Wat is er verkeerd gegaan?

23 Reacties 23
bebe

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zodra ik de kaart in het toestel doe krijg ik gelijk al deze melding dat de sim kaart niet geregistreerd kan worden........ik kom dus ook niet in het opwaardeer menu.........ik heb de kaart vorig jaar augustus nog gebruikt, dus korter dan een jaar geleden..........
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Neem even contact op met de klantenservice, waarschijnlijk is de kaart toch geblokkeerd of stilgezet vanwege te weinig gebruik. Mijn collega's kijken het graag voor je na.
xenaw2000

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn registratie lukt niet en ik krijg daar nog 5 euro van maar het lukt niet en het nummer van de klanten service. Doet het niet , zouden jullie me kunnen helpen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
xenaw2000 schreef:
Mijn registratie lukt niet en ik krijg daar nog 5 euro van maar het lukt niet en het nummer van de klanten service. Doet het niet , zouden jullie me kunnen helpen
Welk nummer heb je precies gebeld? Via 1201 zou je gewoon onze klantenservice moeten kunnen bereiken. Het zou wel kunnen dat de klantenservice op dat moment gesloten was.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic