Hanzzi

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutmelding 'er is geen 06-nummer gekoppeld' bij activeren OneNumber

Heb al diverse medewerkers aan de lijn gehad over het aanmelden op one number maar krijg nog steeds de melding

Het lijkt erop dat er geen 06 nummer aan je account  gekoppeld is 

Heb al zoveel geprobeerd,

Eerst een jaar gewacht en gedacht om over te stappen naar KPN maar voor de rest tevreden

Maar kom nu toch weer in de verleiding…….

6 Reacties 6
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 978Oplossingen
  • 1085Likes

Hi @Hanzzi, goedemorgen!

Ik ben even met je mee gaan kijken, maar het gekke is dat als ik zoek op het mobiele nummer in je Community profiel ik de melding krijg dat er geen My Vodafone account actief is. Onder het kopje 'Persoonlijke Informatie' in je Community profiel heb ik je klantnummer vermeld. Wil je hiermee eens een nieuw account registeren voor My Vodafone en het nogmaals proberen?

Hanzzi
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilia 

bedankt voor je bericht ik ga het proberen

het kan toch niet zo zijn dat ik eerst mijn abbo moet verlengen?  Het is trouwens een red together abbo

Energieboy
Expert
Expert
  • 12018Posts
  • 3507Oplossingen
  • 3132Likes

Dat zegt Cecilia toch niet? 
Ze vraagt je om een nieuw account te registreren. Dat is wat anders dan een nieuw abonnement afsluiten 🫣🤪. Als je doet wat ze schrijft, dan kom je er denk ik wel uit. 

Hanzzi
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als ik een nieuw account wil registreren dan moet ik mijn telefoonnummer invullen en krijg dan de melding datik al een account op dit nummer heb 

Hanzzi
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb geprobeerd een nieuw account te registreren, als ik klantnummer postcode en huisnummer invul krijg ik het bericht dat ze deze combinatie niet kennen

Ben er voor vanavond wel weer klaar mee

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 978Oplossingen
  • 1085Likes

@Hanzzi Ik ben verder gaan zoeken en vind nu wel een My Vodafone account, maar deze is niet correct gekoppeld. Deze heb ik verwijderd. Wil je nogmaals een nieuw account proberen te registeren? Hopelijk is dit de oplossing! Zo niet, dan zullen we de case die hiervoor eerder is aangemaakt (case 12809575) moeten afwachten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic