GioP

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Foutmelding bij invoegen abonnement (esim) “niet mogelijk om wijziging mobiel abonnement te volt.

Ik krijg na een geslaagde activatie van mijn nieuwe esim en vervolgens na het inscannen van de qr code de melding:

 

niet mogelijk om wijziging mobiel abonnement te voltooien. Je mobiele abonnement kan niet worden geconfigureerd. Probeer het later opnieuw.”

 

nu kan ik niet verder. De oude simkaart is niet meer actief en de nieuwe wordt niet geladen op mijn iphone 12. Help?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
GioP
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Inmiddels is de oplossing bekend, contact gehad met de servicedesk en ik heb de eerste keren de pincode ipv de esimcode gebruikt bij het inlezen van de qr code. Stom, naderhand wel de esimcode maar toen was de sim al geblokkeerd. 

na snelle deblokkade van de esim ging het wel vlekkeloos.

dank voor alle reacties.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @GioP 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik verwacht een gevalletje niet goed opgenomen nieuwe Esim nummer in het systeem. Het beste wat je nu kan doen is contact opnemen met de klantenservice door te bellen of via een chat op de website. Aangezien Vodafone op de community in het weekend niet aanwezig is. Het is ook een klanten helpen klanten community en door de weeks is er wel iemand aanwezig, maar in het weekend dus niet. Daarom kan je nu beter even contact opnemen met de klantenservice

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @GoiP,

Welkom op de Community van Vodafone.
Is het inmiddels gelukt om de eSIM actief te krijgen op je iPhone? 

GioP
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Inmiddels is de oplossing bekend, contact gehad met de servicedesk en ik heb de eerste keren de pincode ipv de esimcode gebruikt bij het inlezen van de qr code. Stom, naderhand wel de esimcode maar toen was de sim al geblokkeerd. 

na snelle deblokkade van de esim ging het wel vlekkeloos.

dank voor alle reacties.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kan gebeuren! Super dat het opgelost is @GioP

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic