dewibrouwer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutmelding bij aanvraag Sim-Only abbonement

Hallo,

Ik heb een prepaid simkaart. Ik wil een Sim-Only abbonement bestellen maar bij het kopje nummerbehoud geeft hij een foutmelding aan omdat ik mijn klantnummer niet heb ingevuld (hoewel hier geen * bij staat). Hierdoor kan ik niet verder naar de volgende pagina. Ik kan mijn klantnummer namelijk niet vinden want ik heb geen contract of facturen ontvangen van Vodafone omdat ik een prepaid simkaart heb.

Wie kan mij helpen?
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Dewi,

Is het inmiddels al lukt te bestellen? Zie dat je berichtje van donderdag is.
Wat gebeurt er als je 0000 invult of -?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic