Ik krijg de laatste 4 dagen meerdere keren achter elkaar een pop-up melding op mijn Samsung A40 dat ‘mijn simkaart niet is geplaatst of verwijderd’. Dan vergrendelt mijn telefoon ineens en moet ik opnieuw het wachtwoord van mijn SIM invullen, telefoon ontgrendelen en dit vervolgens meerdere malen achter elkaar. Ook kan ik dan niet bellen en wordt bij elke app die ik open weer mijn telefoon vergrendeld. Dit is erg vervelend en ik weet niet waardoor dit komt, want ik heb de telefoon pas 4 maanden. Kan iemand mij misschien helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @CharlotteRoos
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik kan je niet helpen maar je kan zelf nog wel even een onderzoekje doen. Plaats een andere simkaart in je toestel om te kijken of het toestel het dan wel goed doet. En plaats je eigen simkaart in een ander toestel om te kijken of het aan je simkaart ligt.
Blijf je problemen houden en ligt het aan je toestel, ga dan langs een Vodafone winkel om er daar naar te laten kijken. Die kunnen vast wat meer dan hier via de community op afstand.
Hoi @CharlotteRoos
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik kan je niet helpen maar je kan zelf nog wel even een onderzoekje doen. Plaats een andere simkaart in je toestel om te kijken of het toestel het dan wel goed doet. En plaats je eigen simkaart in een ander toestel om te kijken of het aan je simkaart ligt.
Blijf je problemen houden en ligt het aan je toestel, ga dan langs een Vodafone winkel om er daar naar te laten kijken. Die kunnen vast wat meer dan hier via de community op afstand.
Hey @CharlotteRoos . Welkom hier!
Oef, wat je omschrijft klinkt niet goed :-(. Goed dat je even aan de bel trekt.
Dat wat @Energieboy zegt is ook gelijk mijn gedachte; test de kaart eens in een andere telefoon en/of een andere kaart in jouw telefoon. Wat komt hier uit?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.