CharlotteRoos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutmelding Simkaart 'niet geplaatst of verwijderd'

Ik krijg de laatste 4 dagen meerdere keren achter elkaar een pop-up melding op mijn Samsung A40 dat ‘mijn simkaart niet is geplaatst of verwijderd’. Dan vergrendelt mijn telefoon ineens en moet ik opnieuw het wachtwoord van mijn SIM invullen, telefoon ontgrendelen en dit vervolgens meerdere malen achter elkaar. Ook kan ik dan niet bellen en wordt bij elke app die ik open weer mijn telefoon vergrendeld. Dit is erg vervelend en ik weet niet waardoor dit komt, want ik heb de telefoon pas 4 maanden. Kan iemand mij misschien helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @CharlotteRoos 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik kan je niet helpen maar je kan zelf nog wel even een onderzoekje doen. Plaats een andere simkaart in je toestel om te kijken of het toestel het dan wel goed doet. En plaats je eigen simkaart in een ander toestel om te kijken of het aan je simkaart ligt. 

Blijf je problemen houden en ligt het aan je toestel, ga dan langs een Vodafone winkel om er daar naar te laten kijken. Die kunnen vast wat meer dan hier via de community op afstand. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @CharlotteRoos 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik kan je niet helpen maar je kan zelf nog wel even een onderzoekje doen. Plaats een andere simkaart in je toestel om te kijken of het toestel het dan wel goed doet. En plaats je eigen simkaart in een ander toestel om te kijken of het aan je simkaart ligt. 

Blijf je problemen houden en ligt het aan je toestel, ga dan langs een Vodafone winkel om er daar naar te laten kijken. Die kunnen vast wat meer dan hier via de community op afstand. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @CharlotteRoos . Welkom hier!

Oef, wat je omschrijft klinkt niet goed :-(. Goed dat je even aan de bel trekt. 
Dat wat @Energieboy zegt is ook gelijk mijn gedachte; test de kaart eens in een andere telefoon en/of een andere kaart in jouw telefoon. Wat komt hier uit?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic