Hk19

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutmelding My Vodafone: Rollen niet beschikbaar

Hallo,

 

ik heb een prepaid abonnement gekoppeld naast me andere abonnement (voor de 4g modem) maar nu kan ik niet meer inloggen in de app.

“Rollen zijn niet beschikbaar”

 

wat kan ik nu het beste doen 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Hk19 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Even wachten, maandag zal @Cecilia je verder helpen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3613Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @Hk19, goedemorgen en welkom hier!

Ai, de melding ''rollen niet gekoppeld'' geeft eigenlijk aan dat er sprake is van een leeg account op de achtergrond. Dat schiet natuurlijk niet op. Gelukkig is deze foutmelding makkelijk op te lossen door het betreffende account te verwijderen, zodat je je vervolgens opnieuw kan registeren en indirect er dus ook een nieuwe koppeling plaatsvindt. 

Wil je mij de volgende informatie toesturen in een privébericht?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN:
E-mailadres My Vodafone account waarop deze foutmelding zichtbaar is: 

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic