Hi @janbollen, goedemorgen en welkom hier!
Super irritant dat je deze foutmelding krijgt te zien bij het openen van de My Vodafone app. Op dit moment is er geen algemene storing hiermee bekend. Laten we dan ook opzoek gaan naar een oplossing voor dit probleem.
Heb je toevallig al gecontroleerd of jouw mobiele toestel beschikt over de meest recente softwareversie? Zo niet, dan wil ik je vragen om deze te updaten. Is het probleem dan nog steeds aan de orde, dan wil ik je vragen om eerst een cache clean van de app uit te voeren en indien nodig de My Vodafone App te verwijderen en opnieuw te installeren.
Een cache clean van de app kan je op de volgende wijze uitvoeren:
1. App icoon ingedrukt houden.
2. Drop-down menu verschijnt nu cache leegmaken en indien optie geboden ook geheugen.
Mocht dit niet tot dé oplossing leiden, dan raad ik je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Er kan dan een onderzoek aangemaakt worden om het probleem nader te onderzoeken. Die mogelijkheid heb ik via de Community helaas niet.