Romyromyyy

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutmelding: 'Je vf nl-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch'

Hoi,

 

Ik heb een apple watch gekocht maar krijg het niet voor elkaar om de e-sim erop te zetten, hij zegt dat vfnl het niet ondersteund, beide apparaten (iphone 13 en watch SE) zijn geupdate naar de nieuwste versie. ik wil graag een oplossing.

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3607Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Romyromyyy, goedemiddag!

Bij deze foutmelding is het van belang dat je controleert of jouw toestel beschikt over iOs 17.1 en WatchOs 10.1. Herstart vervolgens zowel jouw toestel als Watch. Ook is het van belang dat je Apple Watch binnen de EU is gekocht. Is de Apple Watch buiten de Europese Unie gekocht? Deze werkt mogelijk niet omdat deze een andere frequentie gebruikt.

Uit diverse ontvangen voorbeelden is gebleken dat er gebruik wordt gemaakt van iOS 17.2 als software op de iPhone. Dit is een beta-versie welke niet wordt ondersteund. Ditzelfde geldt voor WatchOS 10.2.

Is de software correct en blijf je na een herstart van zowel de Apple Watch als jouw toestel deze foutmelding houden, dan het advies om even te bellen of te chatten met de klantenservice. Zij kunnen dan een case aanmaken naar de technische dienst voor verder onderzoek.

En nog een aanvullende tip wat bij een andere gebruiker op de Community de oplossing bood is om de Apple Watch te verwijderen uit de Watch App, Watch App verwijderen. Vervolgens het toestel en de Watch opnieuw opstarten, Watch App opnieuw installeren en de Apple Watch opnieuw toevoegen in de Watch App.
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic