rlame

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutmelding -1 bij inloggen Mijn Ziggo

Foutmelding -1 bij inloggen Mijn Ziggo


Hi,

 

Ik heb nieuw Ziggo abo. Ik kom helaas uit bij een foutcode van -1 wanneer ik inlog bij ziggo. Helaas houdt die foutcode aan. Ben ik hier goed of toch ziggo benaderen hiervoor?

 

@Cecilia 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@rlame De aap is uit de mouw en middels een privébericht heb je mij laten weten dat alles nu weer werkt! Hartstikke fijn. Mocht er in de toekomst iets zijn, dan weet je ons hier te vinden.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 93Posts
  • 29Oplossingen
  • 37Likes

Hi @rlame, welkom op de Vodafone Community!

De Community Moderators hebben zowel inzage in Vodafone als Ziggo systemen. Voor het overzicht was het beter geweest als je dit had gedeeld op de Ziggo Community, maar voor deze keer zie ik het door de vingers ;-). 

Als ik de database induik, zie ik dat er wel een account is voor klantnummer ****1798. Gaat het om dit klantnummer of wellicht een andere? Mocht je de inloggevens niet meer weten, dan kun je deze hier opvragen

Goed om te weten: via een 'meekijktool' kom ik vanaf dit Mijn Ziggo klantnummer wel gewoon binnen de omgeving terecht, zonder foutcode of wat dan ook. 

 

rlame
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

****1798 klopt inderdaad. Krijg nog steeds de "-1" foutmelding bij inloggen. Misschien niet relevant, maar ik log in met SMS two factor authenticatie.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @rlame 
Ik neem het roer even van Vincent over 🙂 De melding die je krijgt te zien heeft vaak te maken met foutieve inloggegevens. Ik vermoed dat het hier ook misgaat, aangezien Vincent via de ''meekijktool'' wel zonder problemen in de omgeving terecht kon. Nu las ik wel in je bericht dat er sprake is van een nieuw Ziggo abonnement. Ik duik hier dan graag ook wat dieper voor je in. 

Wil je mij in een privébericht de volgende informatie toesturen?
Naam contractant:
Huidige adresgegevens:
Oude adresgegevens:
Mobiel nummer:
Gebruikersnaam waarmee je probeert in te loggen: 

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@rlame De aap is uit de mouw en middels een privébericht heb je mij laten weten dat alles nu weer werkt! Hartstikke fijn. Mocht er in de toekomst iets zijn, dan weet je ons hier te vinden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic