mesira

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutieve melding online rekening in vodafone app

Het is bij mijn vriendin nu al een paar keer voorgekomen dat ze van de app de melding krijgt dat de telefoonrekening betaald is terwijl dit helemaal nog niet het geval is.
BV gisteren krijgt ze de melding dat de rekening voor 23 mei is betaald. De status van de rekening in de app is ook betaald.
Hoe kan dit en kan er iets aan gedaan worden ?
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @mesira,

Welkom op het Vodafone Forum! Ik zie dat deze vraag nog niet eerder op het Forum is gesteld. Daarom geef ik je uitleg hierover.

Ik kan me goed voorstellen dat het verwarrend is. Er is echter een logische verklaring voor. Wanneer je via automatische incasso betaalt moeten we in een vroeg stadium de incassogegevens doorgeven aan de bank. Mocht de incasso niet lukken dan wordt de status van 'Betaald' gewijzigd naar 'Niet betaald'. Je kunt in dat geval direct via My Vodafone de betaling alsnog uitvoeren. Ik heb intern het signaal doorgegeven, wellicht dat er een verbetering mogelijk is om het duidelijker te maken. Dit kan ik niet beloven.
mesira
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik hoop echt dat dit veranderd kan worden want dit werkt inderdaad heel verwarrend. Ook kom je hierdoor soms voor verassingen te staan aangezien je geen rekening meer verwacht aangezien deze als status betaald heeft.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik kan de verwarring begrijpen! Misschien een status erbij: automatische incasso uitgevoerd tussen de 2 statussen.
Marc heeft het in ieder geval doorgegeven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic