Ietsanders93922

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Foutieve mails ontvangen met wijzigingen betaalgegevens

Ik heb vandaag 3 mails ontvangen waarin staat dat ik betaalgegevens heb gewijzigd. Dit heb ik niet gedaan en ook in mijn account kan ik niet terug vinden wat er dan gewijzigd is en het Iban lijkt gewoon te kloppen. (Kan natuurlijk alleen de laatste 3 cijfers zien) 

 

Is dit normaal? 

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 12041Posts
  • 3515Oplossingen
  • 3136Likes

Hoi @Ietsanders93922 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, zojuist las ik nog iemand die hier last van heeft. Waarschijnlijk gaat er iets mis met de communicatie. We vragen even iemand van Vodafone er bij. Misschien kan die even kijken wat er aan de hand is. 

Zou je wel persoonlijk informatie willen invullen. Dan kan de moderator van Vodafone direct met je mee kijken (de info die je daar schrijft is alleen door Vodafone te bekijken, plaats dus niet hier online gegevens van jezelf). Vraag ik gelijk even aan @Vincent of die je helpen kan. Heb even geduld! 

Ietsanders93922
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel:) ik heb inmiddels gegevens ingevuld 🙂

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 113Posts
  • 35Oplossingen
  • 41Likes

Hi @Ietsanders93922, welkom op de Community!

Super onverwachts, zo'n aankondiging per e-mail! Logisch dat je je vraagtekens hierbij zet. V

Volgens mijn systeem is er recent een overstap van bank geweest. Komt jou of iemand anders uit je huishouden dit bekend voor? Anders horen we het natuurlijk graag.

Ietsanders93922
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee hoor er is recentelijk geen wijziging geweest. De ik ben een klein jaar geleden overgestapt naar een andere bank. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Vreemd. Dit hebben wij van jouw bank (overstapservice) doorgekregen. Wil je mij de laatste 4 cijfers van je iban eens in een privébericht sturen? Het lijkt er namelijk op dat de wijziging zit in de laatste 2 cijfers. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic