In december 2018 heb ik een telefoon gekocht bij Vodafone met abonnement. In eerste instantie wilde ik het toestel ook maandelijks aflossen, maar bij nader inzien wilde ik dit niet ivm BKR registratie. Toen hebben ze een nieuw contract opgesteld en de oude niet meer doorgezet. Ik vroeg nog expliciet of dit in orde was en ze verzekerde mij dat dit het geval was.
Nu sta ik dus wel BKR geregistreerd en dit komt aan het licht nu ik een hypotheek wil aanvragen. Aangezien wij de zaken op korte termijn willen regelen, verzoek ik u om deze foutieve registratie zo spoedig mogelijk te verwijderen uit de BKR registratie, aangezien het anders enorme gevolgen kan hebben voor mijn hypotheek aanvraag. Aangezien het een fout is van Vodafone, verwacht ik dan ook dat jullie dit met spoed oppakken. De afdeling die hierover gaat bij Vodafone is niet telefonisch te bereiken, maar alleen per e-mail. Ik heb zojuist al een e-mail gestuurd naar de afdeling. De klantenservice gaf aan dat hier een gemiddelde reactietijd is van 5 werkdagen. Ik vind dit absurd, vooral omdat het de fout is van Vodafone. Ik vind deze gang van zaken echt onacceptabel.
Graag een spoedig oplossing!