Eric Bruining

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Foute sms over opzeggen combinatiekorting Vodafone - Ziggo

Ik kreeg zojuist een sms van Vodafone, dat mijn combinatiekortingen i.v.m. Vodafone én Ziggo opgeheven worden.
Hier klopt niets van. In de sms wordt gesteld dat ik geen Ziggo abonnement meer zou hebben. Maar dat is niet zo. Ik heb niets opgezegd, niets gewijzigd of wat dan ook. Ik heb gewoon nog (al járen) internet en digitale tv van Ziggo. Vanochtend voor ik vertrok van huis deed alles het nog.
Ik ben wel ongerust, omdat dan dus mijn databundel ineens ook gehalveerd zou zijn, en ik vertrek over een paar dagen naar Duitsland. Het zou héél slecht uitkomen als daar ineens blijkt dat ik over mijn data heen zou gaan. Dus ik hoop dat u dit misverstand SNEL uit de weg kunt ruimen!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Eric Bruining
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje zeg, wat een verhaal. Weet je zeker dat deze SMS ook echt van Vodafone af komt?
Er gaan wel eens vervelende SMSjes rond en het zou misschien ook een fake SMS kunnen zijn?

Ik raad je aan om te controleren in Mijn Ziggo en My Vodafone (adres) of je adres gegevens wel kloppen. Kun je Vodafone een privé berichtje sturen via Facebook of Twitter zodat ze met je mee kunnen kijken waarom het niet toegekend is? Via de community kan dit niet wegens privacy redenen. Eventueel zou je, als je sneller antwoord wenst een chat kunnen starten.

Laat je weten of het gelukt is?


Stuur nog even onderstaande ter info:
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.


Bovenstaande zal wel overbodig zijn want je bent al klant en je ontvangt al deze extra's maar voor het geval dat er toch een verandering is geweest kan je het nalezen. Daarnaast verwacht ik gewoon dat alles het nog steeds doet op Ziggo gebied, als je deze niet hebt opgezegd.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Eric Bruining
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje zeg, wat een verhaal. Weet je zeker dat deze SMS ook echt van Vodafone af komt?
Er gaan wel eens vervelende SMSjes rond en het zou misschien ook een fake SMS kunnen zijn?

Ik raad je aan om te controleren in Mijn Ziggo en My Vodafone (adres) of je adres gegevens wel kloppen. Kun je Vodafone een privé berichtje sturen via Facebook of Twitter zodat ze met je mee kunnen kijken waarom het niet toegekend is? Via de community kan dit niet wegens privacy redenen. Eventueel zou je, als je sneller antwoord wenst een chat kunnen starten.

Laat je weten of het gelukt is?


Stuur nog even onderstaande ter info:
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.


Bovenstaande zal wel overbodig zijn want je bent al klant en je ontvangt al deze extra's maar voor het geval dat er toch een verandering is geweest kan je het nalezen. Daarnaast verwacht ik gewoon dat alles het nog steeds doet op Ziggo gebied, als je deze niet hebt opgezegd.
Erik-jan Bielde

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dezelfde sms gehad en mijn databundel is daadwerkelijk gehalveerd terwijl ik gewoon ziggo en vodafone op 1 adres heb en zelf niets heb gewijzigd.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Erik-jan Bielderman
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dan ook voor jou kan ik dan alleen nog maar zeggen, neem contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Kun je Vodafone een privé berichtje sturen via Facebook of Twitter zodat ze met je mee kunnen kijken waarom het niet toegekend is? Via de community kan dit niet wegens privacy redenen. Eventueel zou je, als je sneller antwoord wenst een chat kunnen starten.

Via die andere wegen kunnen ze je helpen, hier via de Community is dit jammer genoeg niet mogelijk 😞
Eric Bruining
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben gistermiddag naar de Vodafone winkel gegaan. Ze waren daar ook verbaasd, maar het is hersteld, ik heb weer mijn dubbele data e.d. Althans dat zei men daar, ik heb nog niet in mijn Vodafone account gekeken, maar ik vertrouw erop dat het goed gegaan is
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Wat goed om te horen dat het inmiddels weer op orde is.
Succes en veel plezier met alle extra's 🙂
Eric Bruining
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helaas zie ik nu in My Vodafone dat mijn datalimiet nog op 3 Gb staat. Ik zou verwachten dat dit dus verdubbeld zou zijn! Wat is er aan de hand? Dit wordt ergerlijk, ik ben zelfs naar de winkel gegaan om het te herstellen! Er is niets gewijzigd in mijn situatie m.b.t. abonnement op Vodafone én Ziggo en toch word ik ineens met deze onzin geconfronteerd. Los het op!!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Eric,
Ik begrijp dat je het opgelost wilt hebben en het kan zijn dat het systeem even nodig heeft om dit alles te verwerken. Daar heb ik geen weet van en daarom wederom mijn volgende advies: (Dit advies is omdat er hier via de Community niets aan gedaan kan worden. Hoe erg en vervelend ook is)

Dan ook voor jou kan ik dan alleen nog maar zeggen, neem contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Kun je Vodafone een privé berichtje sturen via Facebook of Twitter zodat ze met je mee kunnen kijken waarom het niet toegekend is? Via de community kan dit niet wegens privacy redenen. Eventueel zou je, als je sneller antwoord wenst een chat kunnen starten.

Stuur even een chat of een berichtje, dan moet het goed komen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Omdat het niet via de Community opgepakt kan worden, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic