Febe

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foute boeking

Hallo, ik ben een tijd terug een wifi dongel bij jullie besteld en binnen de tijd terug gebracht naar de winkel in Heerlen omdat ook via deze weg nauwelijks internet te verkrijgen was op mijn woonadres. Tot mijn verbazing zie ik dat 23 augustus toch 30e zijn afgeboekt en voor morgen staat ook weer 30e klaar om af te boeken.

Kunt u aub nakijken wat't er mis is gegaan en de factuurtje stopzetten?

Mvg Febe Kok

MOD EDIT: Klantnummer en factuurnummer verwijderd.
4 Reacties 4
Febe
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Correctie: facturatie
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedenavond ,

We kunnen je helaas niet helpen via het forum dit omdat er geen inzage is in je privégegevens en het systeem. We raden je aan om toch even contact op te nemen via, www.vodafone.nl/contact/support/ omdat het om een interne vraag gaat en je daar beter te woord kan worden gestaan.

Zou je het klantnummer en factuurnummer uit je bericht willen verwijderen dit ivm privégegevens.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Omdat we je via deze weg niet kunnen helpen, zullen we het topic over 48 uur sluiten.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic