Nadir66

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foute Vodafone factuur en Slechte Klantenservice.

Goedemiddag,

Ik heb al 3 jaar abbonoment bij Vodafone.
Al drie jaar ben ik er niet blij mee, ik stress me alleen maar door de facturen die komen.

ik heb in begin van mijn abbonoment: December 2011, hoge bedrag moeten betalen, al vanaf die maanden al, janu feb en zo gaat het door.
ik heb toen een klachtbrief geschreven niets van gehoord.
dat bedragen kwamen door een sms dienst terwijl ik die niet aan had. of zal ik zo zeggen als je een abbo aansluit dat die automatisch aan gaat.

waar gaat al die geld van me heen , worden die gewoon gebrand. of eten jullie die lekker op?
nou nee hoor ik ga er achter aan.

plus ik krijg hoge facturen ik ga zogenaamd elke keer over me bundel heen!
Hoe dann????

ik hoor het eigenlijk verder hoe en wat ik moet doen

*edit BasT: klantnummer verwijderd, plaats aub privégegevens niet openbaar online*
kunnen jullie dat checken jaar 2011/2012/2013/ waar ik hoge bedrag kreeg

vriendelijke groet,

Nadir
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Nadit, die vraag kan ik via het forum niet beantwoorden. Je kunt het beste de klantenservice even bellen. Voor de andere contactmogelijkheden, zie aub vodafone.nl/support.

Houd er wel rekening mee dat je 3 maanden de tijd hebt om bezwaar te maken tegen een factuur. Nu doen we echt niet moeilijk om ietsje langer hoor, maar facturen van 1-3 jaar oud, daar kunnen we met je naar kijken maar die kosten zijn, als daar ondertussen geen bezwaar tegen gemaakt is, definitief.
We kunnen uiteraard wel de recente facturen bekijken samen en voor de toekomst extra kosten voorkomen.

Dus, neem even contact op via 1201 of de andere mogelijkheden die je op vodafone.nl/support vindt! Mijn collega's zoeken dit dan met je uit.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic