Gideon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Foutcode: BSL-14001

Ik heb sints 22 mei een abbonoment bij Vodafone.
Maar ik kan mijn bel tegoed en data tegoed niet zien.
In de app staat er 'Sorry, er is iets fout gegaan bij het ophalen van je verbruik'
In my Vodafone staat 'Foutcode: BSL-14001'

Op Facebook verteld een mede werker 'we ontvangen hier meerdere meldingen over dus we zijn een aantal voorbeelden aan het verzamelen voor onze technici'

Het is niet zo handig als je niet weet wat je heb of nog over heb.

Wanneer wordt dit opgelost?

4 Reacties 4
freddyscholte

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben sinds 24-05-2017 geabonneerd op Vodafone en alleen maar ellende. Thuis heb ik Ziggo en ik zou er 500MB extra krijgen bij mijn abo. Ook gekregen ! Maar.........sind gisterenavond heeft Vodafone heb ik deze extra's niet meer en kreeg ik een sms dat ik thuis geen Ziggo-pakket meer had en dus geen recht had op extra's ! Van Ziggo kreeg ik wel een extra zender. Met Ziggo is dus niets mis maar met Vodafone wel !!! Ik heb gisteren 2 x aan de bel getroken maar tot nu toe geen resultaat. MyVodafone geeft een foutmelding BSL-14001 dus hier kom je ook niet verder mee. Als ik Vodafone was zou ik het snel oplossen. Met Ziggo-mobiel nooit last gehad !
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Gideon en freddyscholte Ik zie dat hier al een ander topic over bestaat. Je kunt dit topic vinden deze link. Dit topic zal ik sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic