OsSi3

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Fout van Vodafone zorgt dat ik 6 weken langer moet wachten op mijn toestel

Hi,

27 oktober heb ik een Iphone X besteld. De wachtijd zou 1-3 weken zijn. Deze week(de week waar ik het toestel hoorde te ontvangen) krijg ik een telefoon van vodafone dat mijn bestelling wordt geannuleeerd omdat ik mijn voornaam heb opgeschreven in plaats van mijn voorletter door slechte ux design op de formulier. De vodafone medewerker heeft mij gegarandeerd dat dit niet geaccepteerd gaat worden door de coureur. Hij zou mijn bestelling daarna geannuleerd en weer opnieuw geplaatst met mijn voorletter erop, waardoor ik nu achteraan in de lijst sta en weer 3-6 weken moet wachten. Ik heb zojuist mijn nieuwe contract gelezen en daar staat PRECIES dezelfde gegevens als wat ik eerst had staan.

Om mijn gegevens te controlleren bel ik terug naar vodafone. De vrouw aan de lijn zeid at het helemaal GEEN probleem is dat mijn voornaam er staat in plaats van mijn voorletter. Ik moest kijken op mijn passport en de naam die daarop staat is de enige dat geldig is en dat is mijn voornaam en geen voorletter.

Dit vind ik echt niet kunnen. Ik zit er aan te denken om mijn bestelling te annuleren en bij mijn huidige provider te blijven, tenzij Vodafone dit snel voor mij kan fixen!

4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
OsSi3, welkom op het Vodafone Forum. Dit is natuurlijk geen fijne ervaring. Graag willen we wel alle situaties centraal houden in het bestaande topic hierover op https://forum.vodafone.nl/t5/Apple-iOS/Leveringen-amp-Beschikbaarheid-De-nieuwe-iPhone-8-en-iPhone-X.... Dit topic gaan we daarom binnenkort sluiten.
OsSi3
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Marc- Dit is geen Iphone X issue. Dit is een issue die veroorzaakt is door Vodafone en heeft niks met apple te maken.
Als ik het in de bovenstaande forum mijn klacht/probleem post, wordt de schult van de levering. Ik zou graag willen dat er anders wordt gekeken naar mijn probleem...

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
OsSi3, heb je al gekeken in het topic? In het topic worden namelijk ook geen iPhone X issues besproken maar gaat het over de leveringen en beschikbaarheid. Zoals eerder aangegeven: topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic