Hi,
27 oktober heb ik een Iphone X besteld. De wachtijd zou 1-3 weken zijn. Deze week(de week waar ik het toestel hoorde te ontvangen) krijg ik een telefoon van vodafone dat mijn bestelling wordt geannuleeerd omdat ik mijn voornaam heb opgeschreven in plaats van mijn voorletter door slechte ux design op de formulier. De vodafone medewerker heeft mij gegarandeerd dat dit niet geaccepteerd gaat worden door de coureur. Hij zou mijn bestelling daarna geannuleerd en weer opnieuw geplaatst met mijn voorletter erop, waardoor ik nu achteraan in de lijst sta en weer 3-6 weken moet wachten. Ik heb zojuist mijn nieuwe contract gelezen en daar staat PRECIES dezelfde gegevens als wat ik eerst had staan.
Om mijn gegevens te controlleren bel ik terug naar vodafone. De vrouw aan de lijn zeid at het helemaal GEEN probleem is dat mijn voornaam er staat in plaats van mijn voorletter. Ik moest kijken op mijn passport en de naam die daarop staat is de enige dat geldig is en dat is mijn voornaam en geen voorletter.
Dit vind ik echt niet kunnen. Ik zit er aan te denken om mijn bestelling te annuleren en bij mijn huidige provider te blijven, tenzij Vodafone dit snel voor mij kan fixen!