Ebus93

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Fout op fout door Vodafone!

Niet normaal hoe alles eraan toe gaat bij Vodafone!! Op 21-12-13 heb ik telefonisch een abonnemenetswijziging doorgegeven aan Vodafone. Een dag later kwam ik erachter dat dit niet in de systemen was gezet. Wederom telefonisch de wijziging doorgegeven. Dit keer ontving ik binnen een half uur een bevestiging echter met een FOUTIEVE soort abonnenement!!!
Dit gelijk doorgegeven aan Vodafone! Er zou ook een gsm toestel aan mij verstrekt worden en de order voor versturen was al verwerkt. Na tientallen telefoontjes en mails is het niet gelukt om de order voor versturen van deze gsm toestel te annuleren zodat ook de door Vodafone FOUTIEVE gewijzigde abonnementsvorm naar de goede abonnementsvorm omgezet kon worden. Dus moest ik het toestel maar aan de deur weigeren zodat deze weer retour kon naar Vodafone...
Zoals afgesproken met Vodafone (mails hierover aanwezig) heb ik het toestel uiteindelijk op 27-11-13 aan de deur geweigerd. Bij overmaat van ramp zag ik op Mijn pakket volgen geregistreerd staan dat het pakket bij mij afgeleverd zou zijn!!!
Ook zag ik dat ik hiervoor getekend zou hebben!!! De handtekening lijkt totaal niet op mijn handtekening.
Alle partijen hiervan op de hoogte gesteld en heb ik ook aa.gifte bij de politie hiervan gedaan.
Vodafone heeft een vermissingstraject hiervoor ingezet.
Ik als klant moet het vermissingstaject maar afwachte. Geen idee hoe lang dit allemaal gaat duren.
Na horderd telefoontjes en mails heb ik het helemaal gehad met Vodafone. Een simpele wijziging van een abonnement lukt ze niet eens in een keer!!! Ik wil dan ook alles annuleren, immers deze situatie is niet door mijn foute handelen ontstaan!!! Vodafone zegt doodleuk dat ik het vermissingstaject moet afwachten.. Het is nu bijna 2 weken dat deze situatie duurt. Ik heb schriftelijk al een klacht ingediend echter krijg hier ook al geen reactie van Vodafone!!! Ik ben het zat dat ik iedere keer maar sorry te horen krijg! Vodafone, ik wil hier zo snel mogelijk een oplossing!!!
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Ebus93,

Jammer om te lezen wat er allemaal is misgegaan bij de verlenging van je abonnement.

Indien er melding wordt gemaakt van een niet geleverd toestel terwijl dit wel zo wordt aangegeven door de koerier, dienen we een vermissingstraject op te starten om het toestel te traceren. Helaas is het zo dat we in de tussentijd de order niet kunnen aanpassen/annuleren of een nieuw toestel kunnen opsturen. Ik begrijp dat dit erg vervelend is maar onze collega's kunnen pas actie ondernemen zodra het vermissingstraject is afgerond.

Ik raad je dan ook aan dit proces af te wachten. Zodra dit het geval is zullen onze collega's de gemaakte fouten zo goed mogelijk herstellen. In ieder geval excuses voor het ongemak en bedankt voor het geduld.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic