Marietta

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Fout gemaakt met bestellen/opzeggen abonnement (afkoopsom)

Hallo

Ik was doen een fout. Ik was koppe mobile met abonnement maar ik will er niet. Ik mut betalen 629 euro voor mobile .. neem alstublieft contact met mij op omdat ik geen geld heb toegewezen aan de telefoon en ik de overdracht van het nummer naar Vodafone nog niet heb geaccepteerd.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Marietta 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als ik eerlijk moet zijn dan begrijp ik er niet veel van. Maar begrijp wel dat je zsm iets geregeld wil hebben omdat je keuze niet juist is geweest. Ik denk dat je het beste om 8:00 uur direct maar even de klantenservice moet bellen, dat gaat het snelst! 

Dus bel om 08:00 uur direct de klantenservice en dan kunnen ze je helpen om je probleem op te lossen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Marietta 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als ik eerlijk moet zijn dan begrijp ik er niet veel van. Maar begrijp wel dat je zsm iets geregeld wil hebben omdat je keuze niet juist is geweest. Ik denk dat je het beste om 8:00 uur direct maar even de klantenservice moet bellen, dat gaat het snelst! 

Dus bel om 08:00 uur direct de klantenservice en dan kunnen ze je helpen om je probleem op te lossen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 890Oplossingen
  • 1031Likes

Hoi @Marietta 
Welkom op de Vodafone Community. 

Oh jee. Dat is een fors bedrag! Ik moest je bericht wel even een aantal keren lezen, maar ik vermoed dat je een abonnement (inclusief toestel) hebt besteld, deze hebt opgezegd en er vervolgens een afkoopsom is berekend. Ik heb geen gegevens van je, dus ik kon geen kijkje achter de schermen nemen. Zoals @Energieboy al aangaf raad ik je aan om in dit geval even telefonisch contact te zoeken. Het is iets wat je snel geregeld wilt hebben en aangezien wij in het weekend niet via deze weg aanwezig zijn, is de beller sneller. Geef je ons een terugkoppeling?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic