dewytenthije

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foto,s van kapotte mobiel afhalen

Hallo allemaal,

Ik heb een sony Z3 compact maar nu doet het beeldscherm het niet meer ze denken dat er binnen in de mobiel een snoertje kapot is of toch ergens een barstje in het glas wat je niet ziet. Hij doet nog gewoon alles alleen je zit niet meer wat je doet want het beeld geeft alleen strepen.

Maar nu heb ik nog dierbare foto,s erop staan wie ik eigelijks niet kwijt wil ik wou ze op me laptop zetten via het snoertje maar de laptop wijst hem af door dat er iets defect is.

Weet misschien iemand hoe ik die foto,s er nog af kan krijgen?



9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je een back-up gemaakt van je foto's door je google account, dropbox etc?
Zo niet dan ben ik bang dat je ze kwijt bent. Daarom is het ook zo ontzettend belangrijk om een goede back-up te maken om de zoveel tijd!
dewytenthije
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb eerlijk gezegd geen idee of ik een back up heb gemaakt toen het scherm het nog deed. Ik kan nu ook nog wel naar het mapje foto,s op me mobiel alleen door dat het beeld zwart gestreept is zie je niet wat je doet je voelt hem wel trillen en berichten binnen halen enzovoords. Ze zijden al als je hem laat gerepareren en hij kan gerepareerd worden dan zetten ze hem terug naar fabrieksinstellingen dan ben ik sowieso alle foto,s kwijt denk ik.


Anonymous
Niet van toepassing
Dat klopt inderdaad, je bent alles kwijt na een reparatie
Je zou kunnen proberen om het toestel te koppelen aan de pc of laptop (zonder een programma van Sony te openen voor synchronisatie. Vervolgens als de pc je telefoon vindt kun je als het goed is ook naar de foto map toe gaan en hier alles uit te kopiëren. Doet de telefoon dat ook niet meer dan ben ik bang dat je alles kwijt bent..
dewytenthije
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb geprobeerd hem achter me laptop te doen hij pakt de mobiel wel maar als je een map aanklikt op de laptop van de mobiel dan zegt die een foutmelding wasscheinlijk komt fat omdat er binnen in de mobiel wat kapot is
Anonymous
Niet van toepassing
Dan ben ik bang dat je alles kwijt bent.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi (en ),

En lastig probleem en ook erg vervelend, wat wel het goede is dat je nog wel weet dat het toestel vanbinnen nog niet het leven heeft begeven. Via welk programma probeer je en back up te maken? Via Windows zelf of via Sony Companion? Misschien dat het programma van Sony wel verbetering toont?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
dewytenthije , heb je nog geprobeerd een backup te maken met het programma van Sony, zoals SamsungExpert aangaf? Ik hoop uiteraard dat je foto's toch nog te redden zijn!
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic