Wensje23

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foto's overzetten van telefoon naar laptop

Ik wil mijn foto's overzetten van telefoon naar laptop, maar als ik de kabel aansluit krijg ik niet de optie verbinding maken. Alleen dat hij oplaadt. Wat moet ik doen?? Heb ik dat ergens uit gezet ofzo?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Wensje23

Welkom op de Community!

Als het goed is zie je op de laptop dat hij aangesloten is. Je hoort een pop up te krijgen om aan te geven wat je met de telefoon wilt doen (zowel op de laptop als de telefoon). Het beste kun je dan eens het toestel opnieuw opstarten. Mocht dit niet werken, raad ik aan om apps/programma's te gebruiken als Google Drive, Dropbox etc.
Je kunt deze apps downloaden in je appstore. Daarna een account aanmaken en instellen wat je allemaal wilt back uppen. Door dit ook op de PC/Laptop te zetten, kun je daar de foto's meteen inzien.
Zodra de foto's geupload zijn, kun je ze verwijderen van de telefoon.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Wensje23

Welkom op de Community!

Als het goed is zie je op de laptop dat hij aangesloten is. Je hoort een pop up te krijgen om aan te geven wat je met de telefoon wilt doen (zowel op de laptop als de telefoon). Het beste kun je dan eens het toestel opnieuw opstarten. Mocht dit niet werken, raad ik aan om apps/programma's te gebruiken als Google Drive, Dropbox etc.
Je kunt deze apps downloaden in je appstore. Daarna een account aanmaken en instellen wat je allemaal wilt back uppen. Door dit ook op de PC/Laptop te zetten, kun je daar de foto's meteen inzien.
Zodra de foto's geupload zijn, kun je ze verwijderen van de telefoon.
Wensje23
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas krijg ik op beide geen melding. stomme is dat ik bezig was met foto's overzettingen het ineens niet meer werkte.

Google drive een dropbox enzo ben ik beetje huiverig voor.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het kan zijn dat de koppeling niet correct werkt, je zou eens een andere kabel of USB poort kunnen proberen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je een andere kabel of USB-poort geprobeerd Wensje23 ?
Wensje23
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Andere kabel niet. Andere poort wel. Maar hij laadt wel op. Dus ik neem eigenlijk aan dat het daar niet aan ligt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het kan eventueel aan de poort liggen, de drivers van de poort en de kabel. Door te testen kun je dit helemaal uitsluiten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels nog kunnen testen waaraan het ligt?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic