Niet van toepassing

Forum account verwijderen

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn Vodafone forum account kan verwijderen?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Jeroen010vld 

Nog van harte welkom op de Vodafone Community, al is het helaas wel voor korte duur aangezien je het account wilt verwijderen. Ik verwijder graag het account hier op de community voor je. Dit zal ik dan ook bij deze doen!
Wat betreft MB's doneren: Mb's doneren is er wel nog en er worden iedere maand 2 winnaars uitgekozen. Helaas wordt dit niet meer ondersteund door het forum. Een interne afdeling houdt zich hiermee bezig.
Mocht je hierover vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jeroen010vld 
Wat jammer dat je je account wil verwijderen. Dit kan je zelf niet maar wel een medewerker van Vodafone. Deze komt hier langs en zodra ze je topic hebben gezien dan zullen ze actie ondernemen. 

topicstarter
Niet van toepassing

Hey Energieboy, wat jammer is als je een case laat aanmaken en je krijgt na een dag of drie een melding dat de case is afgesloten. Zonder enige antwoord te willen geven. Zodat er een andere medewerker weer opnieuw een case aan moet maken. En dat de nieuwe medewerker alles opnieuw in het systeem moet gaan draaien. En wordt het niet eens tijd om alle medewerkers in te gaan lichten dat elke klant zijn overtollige MB's kan gaan doneren! Volgens de nieuwe medewerker kan er al een ruim een jaar niet meer gedoneerd worden. En wordt het niet eens tijd om duidelijkheid te geven omtrent het doneren? Op de website van Vodafone staat dat je de winnaars terug kan vinden op het forum van Vodafone. En op Vodafone forum vind je niks niet wanneer er geloot wordt. Op de factuur kan je niet achterhalen hoeveel je gedoneerd heb.  5 van de 10 keer ontvang je geen bevestiging sms waarin staat dat de donatie op de juiste plaats is beland is. Dus je weet dan ook niet of je donatie überhaupt is aangekomen. Het is ook jammer als je op beld om te kijken hoeveel het afkoop bedrag is van een sim only abonnement van €16, en looptijd tot 23 januari 2021 en je krijgt dan te horen: ja meneer het is wel mogelijk maar dat moet u tussen de € 350,- en € 400,- in een keer betalen om u abonnement af te kopen. En heb ook vermeld dat ik mijn abonnement bij Ziggo per 30 juni 2020 heb opgezegd. Men was zo eigenwijs om het niet in te zien dat men een grote rekenfout had gemaakt. En is het mogelijk om vriendelijke te blijven. Ik heb er toen maar voor gekozen om mijn abonnement te gaan verlagen. Want ik ga echt niet ruim €400,- betalen om me abonnement af te gaan kopen!. Dus account van Vodafone forum mag verwijderd worden! Maar mijn Vodafone account niet. Anders kom ik niet meer in de app van Vodafone en kan ik de lopende case niet aanvullen met informatie

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Jeroen010vld 

Nog van harte welkom op de Vodafone Community, al is het helaas wel voor korte duur aangezien je het account wilt verwijderen. Ik verwijder graag het account hier op de community voor je. Dit zal ik dan ook bij deze doen!
Wat betreft MB's doneren: Mb's doneren is er wel nog en er worden iedere maand 2 winnaars uitgekozen. Helaas wordt dit niet meer ondersteund door het forum. Een interne afdeling houdt zich hiermee bezig.
Mocht je hierover vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Het is niet alleen jammer dat je hier vertrekt, maar gewoon helemaal weg wil bij Vodafone. Erg vervelend dat je zoveel problemen hebt ondervonden dat dit je conclusie is. Maar ja, het is wel te begrijpen en jammer dat Vodafone het niet wat sneller heeft opgepakt (zoals ik het van je leest). Laten we hopen dat je bij de andere provider, als je over stapt, wel een goede ervaring hebt. Het gras is altijd groener bij de buren 

Succes in ieder geval en zoals Cecilia je al schreef, ze zal je verwijderen uit deze community.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic