Pruttelkoning

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Formulier prepaid simkaart aanvragen werkt niet

Goedenavond,

Ik wil graag de gratis prepaid simkaart aanvragen. Helaas gebeurt er niets als ik op de verzendknop druk, ongeacht op
welk apparaat of in welke browser ik het probeer. Hebben jullie hier misschien een oplossing voor?
Alvast bedankt.
10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Pruttelkoning
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je hebt helemaal gelijk, ik probeer het hier ook met een Safari browser (via een mac) en ook ik krijg na het drukken op verstuur geen nieuwe pagina en/of info dat er iets toegezonden gaat worden. Denk dat we Steven er even bij moeten roepen, die is moderator bij Vodafone en misschien dat hij dit uitdaging voor Vodafone om het in orde te maken kan doorgeven 🙂

Bedankt voor het melden!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Pruttelkoning,

Goed dat je dit bij ons meldt! Wil je nog één laatste check doen voordat we dit gaan melden bij onze technische afdeling? Als je je cookies wist en dan nog eens een andere browser probeert, werkt het dan wel?
Ik ben benieuwd!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hi Sharon,
Ik heb de test nogmaals gedaan met browser geschiedenis wissen, maar geen resultaat 😞
Ik dacht eerst dat het misschien te maken heeft dat ik al een simkaart gratis heb gehad en daarom even een ander adres ingevuld, maar ook dan werkt het niet. Dus bij blijft gewoon staan en komt geen pop-up en/of mail binnen dat het aangevraagd is.

Er is dus echt iets mis met de website 😞
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Ik zie net een melding dat er inderdaad een storing is met deze website. Dit is overigens ook al aangemeld. Sorry voor het ongemak! We zullen even moeten afwachten tot dit gefikst is, voordat er weer bestelt kan worden.
Pruttelkoning
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ok, dan wacht ik dat even af. Dank voor de reacties beiden!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Pruttelkoning
Ik heb inmiddels een test gedaan en kreeg ze melding dat ik een gratis SIM-kaart krijg toegezonden.
Dus het werkt weer 🙂 Succes met aanvragen en met het gebruik van Prepaid You van Vodafone
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je kunt eventueel een andere browser proberen nog proberen moct het niet werken of eventueel de cookies verwijderen van de browser Pruttelkoning
Pruttelkoning
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy Top, dank je voor het testen. Bij mij is het inmiddels ook gelukt!
@Steven dit had ik al geprobeerd, maar had helaas geen resultaat. Maar het probleem is inmiddels opgelost.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah gelukkig 🙂 Dankjewel voor je terugkoppeling!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, is opgelost
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic