biancab1987

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Flets beeld HTC Sensation

Hallo, Ik ben nu sinds 3 maanden in bezit van me HTC Sensation. Prima telefoon. Nu heb ik de telefoon vergeleken met andere toestellen, onder andere nieuwe Sony en ander toestel van HTC. Nu is het me opgevallen dat me beeld heel erg flets is. Wat ook opvalt is dat de achtergrondvan het hoofdmenu niet heel donker is, maar ook zo flets. Niet echt zwart. Zijn er meer mensen die dit herkennen? Groetjes
3 Reacties 3
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Welkom biancab1987 op het Vodafone Forum!!

Terug komen op je vraag, ik zelf als Moderator heb dit probleem niet vaak onder me ogen gezien.
Standaard hoort een toestel niet flets te worden of zijn. Ik heb zo het idee dat het met het toestel te maken heeft.
Je kan dan het beste het toestel laten nakijken bij een van onze Vodafone winkels.
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hi Bianca,
Misschien een hele stomme opmerking, maar heb je de helderheid van je toestel laag ingesteld? (bijvoorbeeld om accu te sparen)
Het zou ermee te maken kunnen hebben.
Greetz,

Nez
 
biancab1987
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, bedankt voor je reactie. Ik heb daar aan gedacht, maar het maakt niet uit of ik de
Helderheid hoog of laag zet. Heb ook alles terug naar fabrieksinstellingen gezet, probleem blijft. Dus ga dan inderdaad even langs don vodafone winkel.

Bedankt
Groetjes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic