Jojok

Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Firmware update VFD 900

Update: door

Hoi,
Gisteren heeft mijn smart platinum 7 een update gekregen met de laatste nieuwe beveiligingspatch (feb 2018). Ik blij, is m'n toestel weer 'veilig'. Vandaag merk ik dat het netwerksignaal met Vodafone heel erg slecht is geworden door deze update. Om de plus minus 30 seconde valt het signaal helemaal weg, om vervolgens wel weer te herstellen. Heb het toestel al verscheidene keren opnieuw op gestart, geen resultaat. Iemand dezelfde ervaring? Iemand tips? https://drive.google.com/file/d/1CdaZXE57DRxoZ2UtlqJt5oQDNjQCOZ3j/view?usp=drivesdk
Hoi,
Gisteren heeft mijn smart platinum 7 een update gekregen met de laatste nieuwe beveiligingspatch (feb 2018). Ik blij, is m'n toestel weer 'veilig'. Vandaag merk ik dat het netwerksignaal met Vodafone heel erg slecht is geworden door deze update. Om de plus minus 30 seconde valt het signaal helemaal weg, om vervolgens wel weer te herstellen. Heb het toestel al verscheidene keren opnieuw op gestart, geen resultaat. Iemand dezelfde ervaring? Iemand tips? https://drive.google.com/file/d/1CdaZXE57DRxoZ2UtlqJt5oQDNjQCOZ3j/view?usp=drivesdk
9 Reacties 9
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Jojok,

Balen dat het niet helemaal goed lijkt te werken.
Ik wil je vragen om even een backup van je gegevens te maken en vervolgens je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Dit kan na een update namelijk wel eens de oplossing zijn 🙂
Laat je ons wat weten?
Jojok
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Hoi Sietske, helaas dit heeft niet geholpen. Had dit al gedaan, maar voor de zekerheid heb ik het nog een keer gedaan.
Geen resultaat.
Het is mij opgevallen dat het vaakst voorkomt als ik verbonden ben met een 5ghz netwerk...
Ik heb al gezocht, maar kan er tot op heden niks over vinden...

Met vriendelijke groet

Johan


Jojok
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Iemand?
Jojok
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
schreef:
Iemand?
blijkbaar dus niet. kan ik mijn toestel downgraden? want bij de vorige firmware was het niet....
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Jojok,

Sorry voor de late reactie. Balen dat het niet heeft geholpen.
Ik ga hier intern achteraan voor je. Zodra ik meer weet, hoor je van me.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Jojok, we hebben intern wat navraag gedaan, maar er zijn verder geen problemen bekend. Kun je wellicht eens een test doen met een andere simkaart? Mocht je dit niet hebben dan kan het ook worden getest in een van onze winkels. Mogelijk zit het probleem niet in de update of toestel maar in de simkaart. Dit zou op deze manier uitgesloten kunnen worden.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Jojok, is het nog gelukt met testen?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Wanneer we geen reactie meer ontvangen, zal dit topic binnenkort gesloten worden.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic