InekeR

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Fiets gewonnen

Op 18 februari j. l. ben ik gebeld door iemand van vodafone dat ik de majoor fiets heb gewonnen in de maand oktober vorig jaar, omdat ze achter lopen met de trekking van de winnaars. Ik zou gebeld worden door het Leger des Heils om afspraak te maken voor het afleveren van de fiets. Tot nu toe nog niks gehoord. Ook werd mij gevraagd if ze mijn naam op de site mochten zetten als winnaar, maar inderdaad ook ik kan de lijst nergens meer vinden. Ik wacht in spanning af wanneer ze me bellen. Neem aan dat dit nog gaat gebeuren.

Vr. Groet, Ineke Rottiné 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb intern je gegevens doorgegeven @InekeR aan de desbetreffende afdeling die hierover gaat. Hopelijk heb je snel je fiets.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @InekeR 
Je bent de tweede vandaag. Uiteraard vervelend dat dit zo gebeurd en dat er geen duidelijkheid over is. Op de Community kom ik op verdwenen pagina’s uit en weet ook niet goed wat er nu gebeurd. 

Wacht op een Vodafone Community medewerker en die kan je vast helpen met meer informatie hierover. Zodra die je bericht hebben gelezen dan zullen ze antwoord geven. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Heb zojuist begrepen dat de voorwaarden voor 2019 is verlopen. Hoe het nu zit, geen idee. Ik denk dat je hiervoor toch even moet wachten op iemand van Vodafone. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

@InekeR 
Ik heb zojuist nog een bericht gevonden van Steven, een medewerker van Vodafone. Zie deze topic: https://forum.vodafone.nl/stel-je-vraag-116/winnaars-mb-doneren-actie-300736#post325579

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi  @InekeR 

Kun je mij een privébericht sturen met daarin je naam, adres en mobiel nummer. Dan ga ik hier achteraan voor je.

 

Groet,

Steven

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb intern je gegevens doorgegeven @InekeR aan de desbetreffende afdeling die hierover gaat. Hopelijk heb je snel je fiets.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @InekeR,

Goed nieuws! Je wordt deze week nog gebeld door het Leger Des Heils.

Groet,
Steven

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic