Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Femtocell in Storing

Beste Vodafone

Sinds 2 dagen gaat mijn Femtocell niet meer online maar springt hij na 30 seconde herstart steeds weer op storing, hij is keurig geregistreerd en werkte tot vorige week nog goed in huis, maar nu is ie al 2 dagen offline en als gevolg daarvan zijn we slecht bereikbaar.

Onze huizen zijn zodanig geisolleerd als je de deur dicht doet dan is er geen bereik en daarvoor hebben we de Femtocell gekregen van Vodafone.


9 Reacties 9
Gerrit_Smit

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het is zeer vervelend dat de fermtocell/signaalplus storing heeft, ik heb speciaal voor vodafone gekozen omdat de bereikbaarheid dan goed is wat andere providers niet kunnen bieden. En nu hebben wij al twee dagen geen bereik. Zeer vervelend. Wij hopen al jaren op een mast, waarschijnlijk omdat ze te weinig abbonees hebben. Maar zo krijgen ze niets.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi xGarfieldx, Gerrit_Smit,

Er is een aantal dagen geleden inderdaad een storing geweest waardoor de femtocellen even niet hebben gewerkt.
Alles zal nu opgelost moeten zijn. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik het graag.
Leon07

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mijn Femtocell werkt nog steeds niet, er was een topic dat zei dat het in de nacht van 16 april op 17 april opgelost zou moeten zijn, en was begonnen op 12/13 april, helaas is die topic weg,
maar kun je me helpen:
Femtocell is op alle manieren al gereset.

Bij voorbaat dank.


Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes
Mijn Femtocell werkt weer zoals het moet werken en ben weer enorm blij 😄

Tip voor de leden die nog geen werkende Femtocell hebben:

Doe je internetmodem even van de stroom, haal ook de femtocell van de stroom, daarna je modem weer aanzetten tot alles online is, dan je femtocell weer in de stroom, als alles goed is moet het dan werken
Leon07

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Thank God ! Ik ook weer blij........MUCHOS MUCHOS MUCHOS MUCHOS GRACIAS AND KUDOS !!!
Gerrit_Smit

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hartelijk dank voor uw bericht. Ons probleem is opgelost wat de fermtocell betreft. Was alleen benieuwd waar de storing zat, het net zo de modem of router kunnen zijn maar na herhaaldelijke start bleek het mij inzien ergens anders aan lag. Vandaar een belletje ter opheldering. Maar desondanks de storing nog bedankt voor de service
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Fijn dat het bij iedereen opgelost lijkt te zijn! Dit topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic