Ericje4531

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Femtocel registreren

Net een femtocel gekocht die niet is te registreren omdat het serienummer niet bekend is.
Gebeld naar klantenservice , met als antwoord; het kan tot een maand duren voor dit probleem is opgelost, prettige avond verder.

Denk niet dat dit nog een prettige avond word €85,- door de wc.

Heeft iemand een oplossing voor een ander serienummer kan ik wel aanmelden "....... Maar dan werkt het apparaat niet mee.

Tanks , Mark
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Ericje4531,

Dat schiet niet op via deze weg. Ik raad je nogmaals aan om contact op te nemen met de klantenservice. Vraag erna om een case in te zetten betreft deze fout. Alleen op deze manier kom je erachter wanneer het opgelost is. Anders bel je namelijk na een maand weer in om vervolgens hetzelfde antwoord te krijgen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wat je kunt proberen is eventueel een andere browser om te zien of dat helpt of eventueel de cookies legen. Hoop dat er snel een oplossing voor komt.

Groetjes stevied86
Ericje4531
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het probleem is niet mijn cookies . Het lukt me wel om een apparaat wat niet in mijn bezit is te registreren.
Er is mij dus iets verkocht wat waarschijnlijk niet in het systeem staat bij vodafone denk ik.
Ik denk dat ik weer terug mag naar de winkel en hem ga ruilen en ze daar hem daar maar alvast registreren.
Kost me weer een uur en benzine en parkeergeld . Geen plug en geen play, want geen registratie .
satheo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb hetzelfde probleem! 3 weken geleden besteld en sinds 2 dagen in huis. het syteem herkent het serienummer niet. ik lees dat dit probleem al vanaf 2012 speelt. Wat een zooitje bij vodafone.
Ericje4531
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gisteren naar de vodafonewinkel in Assen geweest.
ZEER goed geholpen door deze jongens. Jammer alleen dat het geen resultaat opgeleverd heeft.
Er is een ticket aangemaakt en zou gisteren verholpen worden. Duuuuussss niet.
Mischien vandaag dan? Het zou niet zo dramatisch zijn als mijn vrouw vannacht geen diensten moest draaien maar ze heeft de halve nacht buiten in de hoek de tuin doorgebracht om verstaanbaar te zijn.
Hoe moeilijk kan het zijn even in de centrale een serienummer invoeren zodat het apparaat gebruikt kan worden.
Jammer....
Ericje4531
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Opgelost, geruild bij vodafonewinkel voor een exemplaar wat wel te registreren is.

Zeeeeeer goede service van de winkel in Assen.

Dramatische service van de rest van vodafone.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goed om te horen dat de winkel je verder goed heeft geholpen @Ericje4531 !
Veel plezier met de Femtocell.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic