Calix

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Favoriete landen bundel

Ik heb een klacht. Ik heb het op een na duurste Red Business abonnement omdat ik veel in het buitenland ben voor mijn werk. De internet op reis wereld bundel is op zich een prima aanvulling hierop hoewel ook behoorlijk aan de prijs.
Echter, voor onder andere de VS biedt Vodafone geen goede en goedkope opties om te bellen. Bij het afsluiten had ik ook gezien dat je een bundel van favoeriete landen hebt waarvoor je 30 euro per maand betaalt en wel goedkoper kan bellen, daar was ik heel blij mee. Toen ik 1200 belde om die aan te zetten werd me - na heel veel uitzoeken - verteld dat deze optie minimaal 6 maanden aangezet moet worden en een maand opzegtermijn heeft!!
Los van het feit dat dit een behoorlijk belachelijke optie is, want als je 6 maanden in het buitenland bent koop je toch een andere sim card, staat ook nergens op de website vermeld dat dit de voorwaarden zijn. Nou ja, misschien ergens in de kleine lettertjes, maar niet bij de informatie van deze optei. Dat betekent dat je het risico loopt om dit aan te zetten en zonder dat je het weet 6 maanden of langer aan dat extra bedrag vast te zitten naast je al dure abonnement en de 5 euro per dag voor de internet op reis wereld dagbundel!
Waarom kan je dit niet gewoon een maand aanzetten, zoals het ook lijkt als je het leest? Of zit bellen ook in op reis wereld bundel net als de 'gewone' op reis dagbundels?
Dat er geen goede alternatieven voor zakelijke abonnementen zijn voor VS en Canada is ook niet echt van deze tijd.
3 Reacties 3
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Calix,

Het klopt inderdaad dat je de Favourite Country BloX alleen aan kunt zetten voor een periode van minimaal 6 maanden en dat er 1 maand opzegtermijn bij zit. Ik begrijp uit jouw verhaal dat dit voor jou niet rendabel is. Helaas bieden we op dit moment geen andere bundel aan. Mocht dit in de toekomst veranderen, dan melden we dit op onze website. Ik raad je dan ook aan deze in de gaten te houden.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic