Jipvandenberge

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Fantastisch!

Geachte medemens,

Dus, ik als Apple gebruiker had een app genaamd:"ïTube". Fantastische app, kan je muziek mee opzoeken en vervolgens op slaan. En die kon je dan, zonder data te gebruiken, luisteren.
Zondag, een update van Apple, iOS 8. Fantastisch, laat ik die installeren.
Maandag te werk, hele dag muziek lopen luisteren en aan het einde van de dag houd het allemaal opeens op.
Dus ik zie dat ik opeens een sms van Vodafone heb gekregen waarin staat dat ik bij het maximale bedrag zit voor over je abbonoment, honderd euro! Vreemd? Normaal zou je toch echt een smsje krijgen dat je op 75% van je mb's, of dat je het maximale heb bereikt of iets dergelijks. 2 dagen later is me mobiel stuk, dus ik had Dinsdag een nieuwe besteld telefonisch, ik zou 2 dagen later een besteging van krijgen. Aangezien ik nog vergeten was te bellen over die belachelijke prijs van 100 euro, heb ik dat vandaag gedaan. En natuurlijk kreeg ik daar het het heldere antwoord: "Het smsje van dat u op 75% zit van uw bundel had u wel gehad". Natuurlijk ben ik lang door gegaan dat dat niet het geval was, maar om van een lang verhaal kort te maken, ik moet gewoon betalen. Na dat gesprek werd ik even door verwezen naar iemand anders omdat ik nog steeds geen email heb gekregen over me nieuwe telefoon. Zegt de vrouw met wie ik sprak:"Ik zie dat U nog helemaal geen telefoon hebt besteld". Nou sorry hoor, maar meen je dit nou? Nu kan ik dus blijkbaar na "24 uur" ( wat niet het geval was toen ik al eerder me telefoon bestelde ) pas een nieuwe bestellen. Ik ben dus nu behoorlijk klaar met jullie, waar jullie dan dus ook wel begrip voor hebben. Ik ben al voor tijd een klant bij jullie en dan dit? De volgende keer dat jullie me willen naaien. Doe het met een condoom, want er hier echt geen worden voor.:@

Vriendelijk,

Jip van den Berge!
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik heb je topic even verplaatst naar het juiste board. Ik raad je aan om jouw topictitel ook even aan te passen, zodat anderen in 1 oogopslag kunnen zien waar jouw bericht over gaat.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic