TomFranse

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Fairphone bij mijn abbonement

KPN biedt de mogelijkheid om de Fairphone te kopen: een telefoon met een stuk minder mensenrechtenschendingen in het productieproces dan andere telefoons. Waarom kan ik die niet bij Vodafone bij mijn abbonement krijgen? Ik las net dat Vodafone zoiets jaren geleden met andere telefoons probeerde en het niet succesvol genoeg was, maar het lijkt mij dat als KPN het zelfs kan bieden, dat Vodafone dat ook wel moet kunnen.

Groetjes,
Tom
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
TomFranse, ik begrijp dat je graag ook een Fairphone wilt nemen. Het is overigens wel mogelijk om een Fairphone i.c.m. Vodafone te nemen via tussenaanbieders. Op dit moment zijn er geen plannen bekend om het ook via onze eigen website aan te gaan bieden. Mocht dat wijzigen dan zal het toestel worden toegevoegd aan ons assortiment op de website.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Tom,
Heb net bericht gelezen van Marc.
Via een tussen persoon is het dus wel mogelijk. Zoek via Google op Fairphone Vodafone en je krijgt een hele lijst met bedrijven die je kunnen helpen (dat zijn de tussen personen). Mag ze vast niet noemen voor reclame, 2 mag vast wel, belsimpel of gsminfo (dan is het nu geen reclame meer, noem er 2 😉 ). Zal de URL niet noemen maar kijk maar eens op Google 🙂

Veel plezier alvast met de aanschaf van je nieuwe telefoon en fijne Koningsdag 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten en gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic