1
Vraag
2
Reacties
Gerda Dekker

Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Fair use policy

Ik heb al een abonnement bij Vodafone en wij hebben alles verder van Ziggo, nu wil ik met mijn man een Red Together abonnement nemen waarbij we samen 160 Gb krijgen (80Gb + 80 Gb) hiermee willen wij in onze caravan in Dalfsen in Nederland deze data gebruiken om te internetten maar ook om eens een avondje televisie of films te kijken en dit te streamen naar onze tv, is hier dan een beperking aan met de fair use policy?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Gerda Dekker 
Nee, hier zit geen beperking aan. Zolang je in Nederland blijft en je ook je data in Nederland gebruikt dan kan je gewoon die 160GB op maken aan het bekijken van zenders via Ziggo GO app (bv). Het is meer als je naar het buitenland gaat, dan zitten daar wat haken en ogen aan maar Dalfsen ligt nog gewoon in Nederland, geen probleem. De Fair Use Policy (FUP) heeft als doel om onredelijk gebruik in het buitenland te voorkomen.

Meer info over Fair Use Policy:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/redelijk-gebruik.shtml

Veel plezier in Dalfsen 🙂

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kleine toevoeging nog @Energieboy  @Gerda Dekker: Zet even de BloX Beperkt Internet aan op beide nummers. Hierdoor kun je geen data kosten maken buiten de bundel in Nederland en de EU.

Ik hoor graag of hiermee je vragen zijn beantwoord of dat je nog hierover vragen hebt.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Gerda Dekker 
Nee, hier zit geen beperking aan. Zolang je in Nederland blijft en je ook je data in Nederland gebruikt dan kan je gewoon die 160GB op maken aan het bekijken van zenders via Ziggo GO app (bv). Het is meer als je naar het buitenland gaat, dan zitten daar wat haken en ogen aan maar Dalfsen ligt nog gewoon in Nederland, geen probleem. De Fair Use Policy (FUP) heeft als doel om onredelijk gebruik in het buitenland te voorkomen.

Meer info over Fair Use Policy:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/redelijk-gebruik.shtml

Veel plezier in Dalfsen 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kleine toevoeging nog @Energieboy  @Gerda Dekker: Zet even de BloX Beperkt Internet aan op beide nummers. Hierdoor kun je geen data kosten maken buiten de bundel in Nederland en de EU.

Ik hoor graag of hiermee je vragen zijn beantwoord of dat je nog hierover vragen hebt.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oh ja, dat is een hele goede toevoeging Steven! Niet aan gedacht 
Zet ik er nog even de URL bij van de BloX Beperkt Internet, kan de TS deze ook even lezen:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/beperkt-internet.shtml

Gerda Dekker
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Helemaal geweldig, dan gaan we dit nemen we zitten nu op een camping waar het internet slecht is en waar we nu tv kijken via digitenne en dat is best prijzig dus als we met BloX eens een keer over de bundel gaan dan zijn we denk ik nog goedkoper uit als een abonnement op digitenne en kopen we gewoon een extra data bundel, heel hartelijk bedankt voor jullie snelle en perfecte antwoorden @Energieboy  en @Steven .

Ps, dit forum werkt net zo geweldig als die van Ziggo, ga ik nog wel vaker gebruiken of op kijken denk ik.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen @Gerda Dekker !

Alvast heel veel plezier met het Red Together abonnement en op de camping! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic