Sowieso krijg je eerst een waarschuwing voordat je afgesloten wordt van Zorgeloos Internet.
Hoe kan Vodafone eigenlijk controleren of je je telefoon als tethered modem gebruikt en heeft iemand daar al eens problemen mee gehad?
Bij Vodafone zijn ze er behoorlijk makkelijk in. Ik ben zelf ook een best zware gebruiker, en hoor al 3 jaar niks van ze! Op de rekeningen die ik krijg heb ik gemiddeld per maand ongeveer een verbruik van 1.5 tot 2 GB
Sowieso krijg je eerst een waarschuwing voordat je afgesloten wordt van Zorgeloos Internet.
Hoe kan Vodafone eigenlijk controleren of je je telefoon als tethered modem gebruikt en heeft iemand daar al eens problemen mee gehad?
Hoe zie jij hoeveel data je verbruikt per maand? Op mijn afschriften (online; pdf) staat dat er wel afzonderlijk bij, maar niet het totaal. Om dat op te tellen heb ik geen zin in.
Hoe zie jij hoeveel data je verbruikt per maand? Op mijn afschriften (online; pdf) staat dat er wel afzonderlijk bij, maar niet het totaal. Om dat op te tellen heb ik geen zin in.
Het programma SPB wireless monitor, houd bij welk programma, hoeveel data heeft verbruik.
Ondanks vodafone een van de snelste mobiel internet snelheden bied, zijn ze ook een van de duurste als we het hebben over de combinatie belmin + data abonnement..
Ik verveelde me op het werk, en heb van de afgelopen 4 maanden het dus wel op zitten tellen
Moderator Edit: Bericht verwijderd, in strijd met Vodafone algemene voorwaarden en forum voorwaarden.
Voorwaarden BloX: Informatie over BloX
Het gemiddelde gebruik is Iedere maand anders en kan dus ook niet aan een waarde worden verbonden.
Moderator Edit: Bericht verwijderd, in strijd met Vodafone algemene voorwaarden en forum voorwaarden.
Voorwaarden BloX: Informatie over BloX
Het gemiddelde gebruik is Iedere maand anders en kan dus ook niet aan een waarde worden verbonden.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.