gkazdal

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Factuur

Goeiedag,

ik heb een red abbonement met 2g internet maar deze maand heb ik erg veel internet gebruikt en heb ik uit voorzorg 3GB internet blox gekocht ( ik had ook altijd 50mb voordeelblox ) aanstaan, maar dit is niet te lezen uit mijn factuur dat ik van deze 3GB internet blox gebruik heb gemaakt.

1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

"Deze maand" is thans de maand JULI.
De faktuur die onlangs door Vodafone is vervaardigd en zichtbaar is via MyVodafone gaat over de maand JUNI 2014 (met een N)

Voor individuele kwesties kun je beter met de Vodafone Klantenservice op telefoonnummer 1201 bellen.
Met een Vodafone RED abonnement is dat gesprek gratis.

Hier op het Forum kunnen wij geen kwesties behandelen waarbij inzage in faktuur-gegevens en persoonlijke gegevens noodzakelijk is. Daar is dit Forum niet voor bedoeld. En niet voor geschikt. Dit Vodafone Forum is een Forum voor Klanten en door Klanten. En dat betekent dat er alleen vragen gesteld kunnen worden waarop het antwoord gegeven kan worden door onafhankelijke Forum-leden en Forum-Experts.

Jouw vraag is een individuele vraag. En dus ongeschikt voor dit Forum. Houd daar in de toekomst rekening mee.

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic