Toons
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Factuur van telefoon opvragen

Beste …

Ik zoek (heb nodig) een factuur over de aanschaf van mijn IPhone7 met 128 GB opslag .

Dit omdat ik een persoonlijke (eigen) schade verzekering heb en de herstelkosten wil declareren bij min interpolis verzekering.. (Het glas is gebroken toen ik ging zitten en mijn telefoon in mijn broekzak zat)

Deze weigeren omdat (naar hun inziens) het toestel TE OUD is en de schade +/- 75,-euro niet opweegt tegen het eigen risico EN DE REST-WAARDE !!!

Op marktplaats word er nog 179,- euro voor gevraagd !!!

Dank en Groet Toon

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9173Reacties
  • 2924Oplossingen
  • 1993Likes

Hoi @Toons 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 


Een kopie van je contract of bv van een pakbon opvragen kan via het kanaal waar je besteld hebt. Dwz:

- heb je online of telefonisch besteld, dan neem contact op met de klantenservice (zie vodafone.nl/support)

- heb je in een Vodafone winkel besteld, dan kan de winkel waar je je contract genomen hebt je een kopie geven.

 

Lees op de community van Vodafone: Als je online een bestelling hebt geplaatst zit een pakbon bij je bestelling. Deze wordt éénmalig verstrekt dus het is belangrijk dat je deze bewaart!  Maar dit is ook het advies dat men geeft: Een kopie contract kun je opvragen door te bellen met 0800-0094 of door ons een bericht te sturen via Facebook of Twitter als het online of via de tel is afgesloten. Is het in een winkel afgesloten dan mag je langs de desbetreffende winkel gaan. Dit geldt voor contracten die voor 2017 zijn afgesloten

 

Even een kleine toevoeging. De klantenservice zal je hiervoor doorverwijzen naar: http://voda.fo/ne/8zisv

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9173Reacties
  • 2924Oplossingen
  • 1993Likes

Hoi @Toons 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 


Een kopie van je contract of bv van een pakbon opvragen kan via het kanaal waar je besteld hebt. Dwz:

- heb je online of telefonisch besteld, dan neem contact op met de klantenservice (zie vodafone.nl/support)

- heb je in een Vodafone winkel besteld, dan kan de winkel waar je je contract genomen hebt je een kopie geven.

 

Lees op de community van Vodafone: Als je online een bestelling hebt geplaatst zit een pakbon bij je bestelling. Deze wordt éénmalig verstrekt dus het is belangrijk dat je deze bewaart!  Maar dit is ook het advies dat men geeft: Een kopie contract kun je opvragen door te bellen met 0800-0094 of door ons een bericht te sturen via Facebook of Twitter als het online of via de tel is afgesloten. Is het in een winkel afgesloten dan mag je langs de desbetreffende winkel gaan. Dit geldt voor contracten die voor 2017 zijn afgesloten

 

Even een kleine toevoeging. De klantenservice zal je hiervoor doorverwijzen naar: http://voda.fo/ne/8zisv

Bekijk in context

Uitgelicht topic