wustenveld

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Factuur per e-mail

Is het mogelijk om de Vodafone factuur automatisch per e-mail te krijgen. Dat scheelt iedere maand weer een hoop werk met inloggen en downloaden. Ik doe dingen het liefst zo efficient mogelijk, ook dit. Als ik bij iedere leverancier moet gaan inloggen om een factuur op te halen dan gaat dat op werk lijken.

Ik weet dat de betaling automatisch gaat, maar dan zou het mooi zijn als de facturering (en de verwerking ervan aan mijn kant) ook automatisch gaat. Maar daarvoor moet er wel een bestand gemaild worden
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi wustenveld

Welkom op de Community!
Op dit moment is het (nog) niet mogelijk om de factuur via e-mail te ontvangen. Ik zal intern aankaarten dat hier vraag naar is. Hopelijk komt dit er in de toekomst 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi wustenveld

Welkom op de Community!
Op dit moment is het (nog) niet mogelijk om de factuur via e-mail te ontvangen. Ik zal intern aankaarten dat hier vraag naar is. Hopelijk komt dit er in de toekomst 🙂
wustenveld
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Dankjewel voor je welkom Steven 🙂

Dat zou wel heel erg fijn zijn. Werken is absoluut niet erg, maar alles wat geautomatiseerd of gedelegeerd kan is jammer om zelf te doen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Snap ik wustenveld 🙂 Er is altijd ruimte voor verbetering en feedback is hierin altijd welkom!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, feedback is doorgezet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic